اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی در واکنش به حوادث اخیر مطرح کرد؛

عوامل داخلی دشمن فرصت عقده‌گشایی پیدا کرده‌اند

عوامل داخلی دشمن فرصت عقده‌گشایی پیدا کرده‌اند
ظهره‌وند گفت: در حادثه اخیر عوامل داخلی دشمن وارد صحنه شده‌اند، این عناصر داخلی که رویاهایشان را در غرب می‌بینند در داخل عقده‌گشایی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ظهره‌وند در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حوادث تلخ اخیر که با سوژه مرگ مهسا امینی راه اندازی شد گفت: در این اتفاق نیروی انتظامی و گشت ارشاد متهم شد که باید جنبه‌های مختلف آن مورد توجه  قرار گیرد و  کارکرد گشت ارشاد نیز در موضوع حجاب مورد بررسی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به موضوع حجاب در کشور تاکید کرد: منشأ  بیحجابی و بدحجابی در کشور و مسئولیت‌های بر زمین مانده نهادها و سازمان‌های ذیربط در خصوص حجاب باید بررسی شود تا بتوان به راهکاری برای مقابله با جنبه‌های ناهنجار آن به عنوان مولفه فرهنگی اعتقادی رسید و این مسئله یک موضوع حاکمیتی است که مرگ مهسا امینی به آن  فوریت بخشید.

,

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: برخی جریانات سعی دارند بی‌حجابی را در جامعه رواج دهند که این ناهنجاری اجتماعی را در رفتار برخی بانوان با نوع پوششی که دارند می‌توان دید که این موضوع به بستری برای نقشه راه دشمنان تبدیل شده است.

,

ظهره‌وند  ادامه داد: اقدامات آمریکا و غرب علیه ایران در عرصه نظامی و تحریم‌ها از کار افتاده است و تنها راه مقابله با ایران را از داخل کشور جستجو می‌کنند با این حال امریکا، غرب و همراهان منطقه‌ای آنها در چالش مستمر با ایران روز به روز تضعیف می‌شوند و ایران در مقابل تقویت می‌شود.

,

این ارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: هر کشوری به جز ایران در برابر اقدامات ظالمانه استکبار جهانی قرار گرفته بود اقتصادش از کار افتاده بود و قدرتش به تحلیل رفته بود اما امروز ایران از همه کشورها قدرتمندتر است و نماد این قدرت را می‌توان در همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین مشاهده کرد.

,

وی افزود: اینکه چند میلیون نفر آن هم یک هفته بعد از بحران داخلی عراق وارد این کشور شوند و این زیبایی و  شکوه را در پیاده‌روی اربعین به نمایش بگذارند نشان می‌دهد این پارادایم فکری با قوت ادامه دارد و رشد می کند و  آن اهداف و پارادایم آمریکا، غرب و سکولار به هم ریخته است.

,

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور گفت: دشمنان با شبکه سازی که انجام داده‌اند عوامل و اراذل و اوباش داخلی خود را همزمان وارد صحنه می‌کنند، این عناصر داخلی که رویاهایشان را در غرب می‌بینند در داخل عقده گشایی می‌کنند البته هر جامعه‌ای را نگاه کنیم به همین شکل است نمونه آن نیویورک در دهه  ۸۰ است که اغتشاشگران یک ربع بعد از یک حادثه، به غارت تمام مغازه‌ها پرداختند یعنی چنانچه قانون یک لحظه در جایی متوقف شود یا فضا فراهم شود عناصر شیطان صفت ماهیت خود را رو می‌کنند اما ایران یک جامعه خدا محور و توحید محور است و ملت رشید و مؤمن آن ستاره‌ای در جهان معاصر هستند.

,

ظهره‌وند گفت: با اینکه این اتقاقات طبیعی است اما باید به خودمان خرده بگیریم که چرا  باید این زمینه و بستر شکل بگیرد و دشمن بتواند علیه امنیت ملی اقدام کند، بنابراین باید همه جوانب حادثه مرگ مهسا امینی مورد بررسی قرار گیرد چرا که کنار هم گذاشتن موضوعات مختلف از این اتفاق، نشان می‌دهد که باید یک پیوست امنیتی برای این پروژه داشته باشیم و بدانیم که عوامل داخلی و خارجی دشمن بدون برنامه‌ریزی فعالیت نمی‌کند و برای شکل دادن یک فضای رسانه ای علیه ایران آمادگی کامل دارد.

,

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: باید بسیار هوشیارانه و دقیق به این حوادث نگاه کنیم، عوامل داخلی دشمن تمام عقده‌های خود را از جسارت به قرآن تا آتش زدن نیروی پلیس و حمله به مساجد و امامزاده‌ها، بیرون ریختند، در واقع این این خشم و عقده آنها نسبت به انقلاب و اسلام است و قرآن می‌گوید دشمنان اسلام باید در غضب خود بمیرند.

,

ظهره‌وند اظهار کرد: این مسئله طبیعی است که دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند و این یک هشدار برای ما است که علمی‌تر برخورد کنیم چرا که دشمنان از هر فرصت و ترفندی استفاده می‌کنند تا به ایران ضربه بزنند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش بودند ما را در تله برجام بیندازند و از اینکه موفق نشدند عصبانی هستند، تصریح کرد: برجام یک توافق نیست یک پروژه چهار قسمتی است، دشمنان ایران از برجام هسته‌ای شروع کردند، بعد از آن به دنبال برجام دفاعی و بعد برجام منطقه‌ای بودند و بخش چهارم آن که شاید فاز آخر باشد، برجام هنجاری است که هدف آنها زیر سوال بردن تفکر و اندیشه ولایی و اسلام ناب است و بنابراین برجام چهار را تا نقطه پایان که تسلیم و فروپاشی ایران از درون است در دستور کار دارند.

,

این کارشناس بین‌الملل افزود: امروز دشمنان ایران روی برجام چهار تمرکز دارند و اغتشاشات در برخی شهرها نیز بر همین اساس انجام گرفته است با این حال با شناسایی لیدرها و عوامل داخلی دشمن در این اغتشاشات در شبکه سازی دچار مشکل می‌شوند و شبکه سازی مجدد آنها زمانبر است لذا کماکان مسئله آنها برجام هسته‌ای، دفاعی و برجام منطقه‌ای است که اگر این سه مورد را نتوانند بهم گره بزنند فاتحه آنها خوانده است.

,

ظهره‌وند تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم تا در تله برجام نیافتیم و با وجود اتفاقات اخیر باید مسائل اقتصادی، اجتماعی، شکاف طبقاتی، فرهنگی و ... را ساماندهی و سازماندهی کنیم و آمادگی کامل داشته باشیم چرا که با  نداشتن برنامه برای این مسائل باید هم انتظار چنین تنش‌هایی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه