اخبار داغ

مربی و داور بین المللی تکواندو:

پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد همبستگی ملی و اتحاد بین ملت هاست

پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد همبستگی ملی و اتحاد بین ملت هاست
محمدرضا طاهری نسب گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد همبستگی ملی و تبلورِ فرهنگ، تاریخ، تمدن و پیشینه یک ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا طاهری نسب، مربی و داور بین المللی تکواندو در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه پرچم هر کشور نماد همبستگی ملی در آن کشور است، بیان کرد: پرچم هر کشور علاوه بر آنکه زمینه وحدت بخشی و همبستگی به شمار می رود تبلورِ فرهنگ، تاریخ، تمدن و پیشینه یک ملت هم است.

وی افزود: متاسفانه اخیرا شاهد رفتارهای نابخردانه در برخی نقاط کشور هستیم که هم جای تاسف و هم جای تاثر دارد، پرچم نشان ملی هر کشور است جامعه ورزشی این اعمال وقیحانه مبنی بر توهین به پرچم نماد مقدس را که غیر قابل تحمل بوده محکوم می کنند.

مربی و داور بین المللی تکواندو تاکید کرد: جامعه ورزشی همانطور که تاکنون به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران احترام خاصی قائل بوده اکنون نیز بیش از پیش به آن حرمت قائل هستند و انزجار خود را از این اعمال زشت اعلام می کنند.

وی گفت: سرود ملی و به اهتزاز در آمدن پرچم قشنگ کشورمان در عرصه های بین المللی افتخاری است که با ذوق و شوق می توان چنین صحنه دلربا و وصف نشدنی را به نظاره نشست.

مربی و داور بین المللی تکواندو ادامه داد: وقتی پرچم ایران در زمینه های مختلف ورزشی، هنری و سایر رویدادهایی که در دنیا رخ می دهد به اهتزاز در می آید و به اوج خود می رسد آنجاست که می توان حس غرور گرفت و به ایرانی بودن خود افتخار کرد و عشق ورزید.

طاهری نسب خاطر نشان کرد: امید که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه ایام بر تارک دنیا بدرخشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه