اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

حضور سرویس‌های اسرائیلی در پشت پرده حوادث اخیر مشهود است

حضور سرویس‌های اسرائیلی در پشت پرده حوادث اخیر مشهود است
طاهری کاشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در حوادث اخیر پای سرویس‌های امنیتی غرب و اسرائیل مشهود است،گفت: امروز در جنگ تبلیغاتی و روانی قرار داریم باید به خوبی نقش خود را ایفا کنیم و چنانچه در زمینه کوتاهی کنیم هزینه سنگینی را باید بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم طاهری در گفتگو با یزدرسا با اشاره به حادثه مرگ مهسا امینی گفت: این اتفاق یک خطای سیستمی نیست و آنقدر مسئله پیچیده نیست که آن را به کف خیابان بکشیم و درگیری خیابانی راه بیندازیم که این اقدامات مسلما هزینه‌های زیادی را برای ما به همراه خواهد داشت به خصوص اکنون که در حال انجام مذاکرات هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی افزود: در مقطعی از دولت احمدی‌نژاد نیز همزمان با مذاکرات هسته‌ای با وجود آشوب‌ها و اغتشاشات مجبور شدیم امتیاز سنگینی در پای میز مذاکره بدهیم و توافقی نیز حاصل نشد و اگر انسجام لازم را نداشته باشیم در عرصه بین‌المللی هم نمی‌توانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.
,
 
,
عضو هیئت علمی دانشگاه یزد تاکید کرد: انسجام داخلی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و یک صدای واحد را به نظام بین‌الملل مخابره می‌کند اما اگر این انسجام و اتحاد داخلی از بین برود آسیب سنگینی را به نظام و تمامیت ارضی کشور خواهد زد و هزینه این ناامنی را همه باید بپردازند و فقط متوجه گروه یا حزب خاصی نیست.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه به نظر می‌رسد برای حوادث اخیر دشمن هدف بزرگتری را تعریف کرده است عنوان کرد: ما دولت و نظام سیاسی هستیم که در محیط ناامن خاورمیانه توانستیم امنیت را به تنهایی تامین کنیم و حتی پهپاد صادر کنیم که نشان‌دهنده این است که به مرحله فراتر از امنیت رفتیم اما این دوقطبی سازی‌ها که شاید ناخواسته صورت می‌گیرد حتی ممکن است به تمامیت ارضی کشور نیز کشیده شود و در حال بدبینانه سناریو تجزیه برای ایران تعریف شود.
,
 
,
این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه در حوادث اخیر پای سرویس‌های امنیتی غرب و اسرائیل مشهود است، ادامه داد: ما امروز در جنگ تبلیغاتی و روانی قرار داریم باید به خوبی نقش خود را ایفا کنیم و چنانچه در زمینه تبیین کوتاهی کنیم، بازیچه قرار گیریم و در زمین دشمن بازی کنیم هزینه سنگینی را باید بپردازیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه