اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

۱۱۷ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در بروجرد برگزار می شود

۱۱۷ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در بروجرد برگزار می شود
حسنوند گفت: 117 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بروجرد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ احمد حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت سلحشور ایران اسلامی برای حفاظت و حراست از میهن و دفاع از ارزشها در برابر دشمن ایستادند و دوران دفاع مقدس یکی از برجسته ترین افتخارات در طول تاریخ انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دفاع مقدس، گنجینه ای ارزشمند از جلوه های ایثار، فداکاری، رشادت، شهامت، شجاعت و دلاوری بود که هیچگاه دلاوری های رزمندگان اسلام برای دفاع از وطن فراموش نخواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اراده قوی، توکل بر خدا و اطاعت از فرامین امام خمینی(ره) توانستند دشمن را شکست دهند و امروز دفاع مقدس الگویی برای بسیاری از کشورهایی شده است که تلاش دارند با ایستادگی، دشمن خود را به عقب برانند.

,

حسنوند با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۱۷ برنامه مختلف در بروجرد برگزار می شود، گفت: اجرای رژه موتوری، دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، روایت گری، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای گشت رضویون، برپایی ایستگاه های صلواتی، کوهپیمایی، اجرای سرود خیایانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری جشنواره ورزشی و توزیع کمک مومنانه از مهمترین برنامه های اجرایی طی این هفته است.

,

وی بیان کرد: همچنین برپایی میز خدمت، اکران فیلم، اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است و همزمان با هفته دفاع مقدس چهار پروژه عمرانی شامل حوزه مقاومت، پایگاه مقاومت خواهران و برادران، کانال آب بر افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه