اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سرخس خبر داد؛

مشق عاشقی بیش از ۹ هزار زائر پیاده سرخسی در مسیر مشهد قلب‌ها

مشق عاشقی بیش از ۹ هزار زائر پیاده سرخسی در مسیر مشهد قلب‌ها
نوری‌زاده گفت: حرکت کاروان‌های پیاده امام رضا(ع) شهرستان سرخس از امروز آغاز می‌شود و امسال بیش از 9 هزار زائر پیاده از سرخس به پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با بیان اینکه افتخار ما خراسانی‌ها این است که خادم امام رضا(ع) هستیم، اظهار کرد: پیاده‌روی پایان صفر یک حرکت فرهنگی و اعتقادی بزرگ است که باید به خوبی پوشش رسانه‌ای داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سرپرست فرمانداری سرخس افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید با حفظ وظایف ذاتی خود به‌گونه‌ای که به وظایف آنها لطمه نخورد در خدمت‌رسانی به زائران پیاده فعال باشند.

,

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای زائران پیاده انجام شده است و دولت جدای از این موضوعات فرهنگی نیست و هم‌پای مردم است.

,

نوری‌زاده گفت: بسته‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در اختیار زوار قرار داده شود و ارتباطات بین دستگاه‌ها بیشتر باشد تا مشکلات سریع‌تر حل شود.

,

سرپرست فرمانداری سرخس در ادامه به اتفاق عظیم و مهم پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این اتفاق نشان از صلابت حاکمیت اسلام بود، کاری که دنیا و سازمان‌های ضد دینی در سرتاسر جهان برای این تلاش می‌کردند که پیاده‌روی اربعین امسال انجام نشود، بیش از ۴ میلیون زائر از ایران در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

,

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخس برای خدمت‌رسان به زائران پیاده امام رضا(ع) تصریح کرد: حرکت کاروان‌های پیاده امام رضا(ع) شهرستان سرخس از امروز آغاز می‌شود و امسال بیش از ۹ هزار زائر پیاده از سرخس به پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) می‌روند.

,

نوری‌زاده بیان کرد: نخستین کاروانی که عازم حرم مطهر رضوی می‌شود، کاروان زائران پیاده اهل سنت از این شهرستان است و پس از آن کاروان‌های دیگر نیز سفر پیاده خود را در طول مسیر ۱۸۵ کیلومتری به مشهد شروع می‌کنند.

,

سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به خدمت‌رسانی موکب‌ها به زائران پیاده بیان کرد: نخستین ایستگاه در خروجی شهر سرخس قرار دارد و پس از آن ایستگاه‌های صلواتی منطقه ویژه اقتصادی، روستای نوبنیاد، روستای گنبدلی، ایستگاه پیش از شورلق و روستای شورلق است.

,

وی در پایان گفت: به دلیل مخاطرات رفت‌وآمد از جاده در این مسیر، از روستای شورلق تا شهر مزداوند زائران با اتوبوس منتقل و مسیر را به‌صورت پیاده تا سه راهی صالح آباد ادامه می‌دهند و سپس از ایستگاه صلواتی پاسگاه اسماعیل‌آباد وارد بخش رضویه مشهد می‌شوند.   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه