اخبار داغ

معاون صندوق توسعه ملی عنوان کرد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به واحدهای تولیدی لرستان

اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به واحدهای تولیدی لرستان
صالح گفت: ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به واحدهای تولیدی استان لرستان اختصاص می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، صالح معاون صندوق توسعه ملی، اظهارداشت: هدف از سفر به لرستان فراهم سازی شرایط برای بهره مندی واحدهای تولیدی از صندوق توسعه ملی و کمک به این واحدها در راستای دریافت تسهیلات ارزی است که صندوق توسعه ملی به دنبال شناسایی مناطق مستعدی است که در شرایط عادی روند سرمایه‌گذاری در آنها انجام نشده تا بتوان نقش خود را برای کمک به توسعه کشور ایفا کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: لرستان از آن دست مناطقی است که متناسب با سایر نقاط کشور سرمایه گذاری برای توسعه در آن انجام نشده، از این رو با هدف شناخت نقاط مستعد سرمایه گذاری، برنامه سفر سه روزه به لرستان در دستور کار قرار گرفت.

,

معاون صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه در مدت حضور در لرستان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که برای ادامه فعالیت خود مشکل داشتند، بازدید میدانی به عمل آمد، عنوان کرد: در نظر است تا واحدهای تولیدی استان که در زمینه تامین منابع مالی دارای مشکل هستند، اقدامات اساسی در جهت کمک به آنها صورت پذیرد. 

,

صالح با بیان اینکه صندوق توسعه ملی نهادی است که وظیفه تامین مالی را بر عهده دارد، گفت: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی لرستان تامین منابع تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار برای سال جاری اختصاص یافته که در صورت تقاضا در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد و به منظور استفاده از این اعتبار لازم است قرارداد عاملیت با بانک ها بسته شود. 

,

وی تاکید کرد: با اجرای برنامه های صندوق توسعه ملی، لرستان به عنوان یک استان پایلوت در نظر گرفته خواهد شد تا مناطق توسعه نیافته آن مورد حمایت و کمک قرار گیرند.

,

معاون صندوق توسعه ملی اظهارداشت: لرستان بواسطه موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن درکریدور جنوب به شمال و مرکز کشور و همچنین استعدادهای بسیاری که دارد برای سرمایه گذاری مناسب بوده و افق روشنی برای توسعه آن متصور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه