اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج برگزار شد/ بازدارندگی نیروهای مسلح نتیجه خودکفایی در تولیدات دفاعی است

مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج برگزار شد/ بازدارندگی نیروهای مسلح نتیجه خودکفایی در تولیدات دفاعی است
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های برگزیده از نیروهای مسلح در استان کردستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار کُردتودی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد اظهار داشت: این ایام یادآور اقتدار و عزتی است که شهدای ما در رکاب امام راحل (ره) به دست آوردند و اگر میخواهیم راه را گم نکنیم باید به شهدا اقتدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی گفت: شهدایی که انروز می درخشند، بارزترین مشخصاتشان این بود که زودتر از ماه امام ، رهبر و مقتدای خود را شناختند و ولایت فقیه را به عنوان نماد صراط مستقیم تلقی کردند و راه را یافتند و لبیک جانانه گفتند و برای همیشه در محضر خداوند جاوید خواهند ماند لذا باید همیشه به آنها اقتدا کنیم.

,

, ,

وی افزود: صدامی که به عنوان یک مدیر اجرایی که موظف به اجرای دستورات ابر قدرت شرق و غرب بود و ۴۳ کشور به وی کمک می کردند تا یک موجودیتی به نام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما موفق نشدند و با شکست مواجه شدند.

,

 

,

وی افزود: سه پدیده دست به دست هم دادند تا امروز با اقتدار در کشور اسلامی تنفس کنیم و با سرافرازی ادامه حیات دهیم که پرچمداری مکتب نورانی اسلام ، امامت امت و رهبری خردمندانه و الهی امام بزرگوار و همچنین همراهی ملت در تمام صحنه ها موجب شد که موجودیت جمهوری اسلامی آفریده شود تا ما در جهان سرافراز باشیم.

,

امیر حیدری اضافه کرد: ما که وارث این اقتدار و عزت هستیم تلکلیف داریم که پرچمی را که از شهدای عزیزمان گرفتیم را با پرچم جان و دل به دست همرزمان دیگر تقدیم کنیم و جان خود را نثار کنیم تا از استقلال و تمامیت ارضی پشت سر ولایت فقیه دفاع کنیم و اگر بخواهیم صلابت در جهان داشته باشیم با تسلیم نمی شود بلکه با مقاومت حاصل می شود.

,

وی با بیان اینکه بازدارندگی نیروهای مسلح نتیجه خودکفایی در تولیدات دفاعی است خاطر نشان کرد: امروز چون ولایت فقیه برنامه ریزی نیروهای مسلح را دارند، لذا نیروهای مسلح از مشروعیت الهی برخوردار هستند و به درجه ای از آمادگی و خودکفایی برسند که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛  امروز نیروهای مسلح دارای قدرت بازدارندگی هستند.

,

, , ,

 

,

سالروز آغاز دفاع مقدس یکی از فاخرترین مقاطع تاریخ ایران است

, سالروز آغاز دفاع مقدس یکی از فاخرترین مقاطع تاریخ ایران است,

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با بیان اینکه سالروز آغاز دفاع مقدس در برابر قدرت های استکباری یکی از فاخرترین مقاطع تاریخ ایران است گفت: دفاع مقدس به زعم باطل دشمنان، در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ با یک جنگ نابرابر شکل گرفت و آنگونه که قرآن عظیم به ما وعده داده است دفاع مقدس گنجینه های عظیم و ارزشمند مردمی ایران اسلامی را نمایان ساخت.

,

وی گفت: وعده های الهی وعده های حقی است که اگر ما به آنچه خداوند مقدر کرده تکلیف کنیم هیچ تهدیدی نخواهند بودو برای همگان ثابت شد که روحیه توحیدی اعتقاد راسخ به خداوند متعال و اعتقاد به ولایت و پیروی از راه و منش پیامبر اعظم و اهل بیت و ولایت فقیه و امتداد این راه پر افتخار مسیری است که شکست معنا ندارد و امروز بزرگداشت دفاع مقدس، بزرگداشت همه ی ارزش ها و جوانانی است که با عزم راسخ به دنبال انجام تکلیف پای در میدان گذاشته و در جنگ نابرابر افتخار آفریدند.

,

استاندار کردستان در هشدار به آنهایی که در تحقق اهداف شوم خود هستند تاکید کرد: گروهک و عناصر مزدوری که در طول این ۴۰ سال در خدمت اهداف شوم استکباری بودند باید بدانند که به برکت خون شهدا و مردم با ولایت و نیروهای جان بر کف مسلح که مظهر اقتدار و امنیت هستند گمان نکنند اگر امروز نسبت به احساسات پاک نوجوانان و جوانان خویشتن داری نشان داده می شود نشان از عقب نشینی است بلکه امروز در کمال اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی آماده دفاع همه جانبه از آسایش و آرامش این مرز و بوم هستند.

,

, ,

 

,

نیروهای مسلح حاضر در این استان در اوج صلابت و آمادگی رزمی هستند

, نیروهای مسلح حاضر در این استان در اوج صلابت و آمادگی رزمی هستند,

در ادامه امیر رضا رحمت پور فرمانده ارتش استان کردستان گفت: به عنوان کسانی که در ادامه راه شهیدان حضور دارند اعلام می کنم که نیروهای مسلح حاضر در این استان در اوج صلابت و آمادگی رزمی هستند و خار چشم دشمنان و امید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

,

در پایان مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های برگزیده در استان کردستان برگزار شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه