اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولان؛

گلزار شهدای بروجرد غبار روبی شد

گلزار شهدای بروجرد غبار روبی شد
گلزار شهدای بروجرد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان غبار روبی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در مراسم غبار روبی گلزار شهدای بروجرد اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک مجتهد و عالم ربانی بود که با همراهی مردم به پا خاستند و هدفشان ترویج و عمل به دین خدا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دشمنان از بدو انقلاب تاکنون توطئه هایی را در سر داشتند ولی موفق نشدند و سعی می کنند تا با ایجاد آشوب، التهاب و ناآرامی در کشور ایجاد کنند که از این مسیر موفق نمی شوند و باید با آگاهی بخشی این توطئه ها را خنثی کرد.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: رهبری فرمودند مردم ایران توانستند تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کنند، راه ما راه درستی است و یک حرکت الهی و خدایی است و حرکت برای دفاع از ارزشها و مبارزه با ظلم و ستم ادامه دارد.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: هرگاه پرچم حق برافراشته شود عده ای در مقابل آن می ایستند و دشمنان همیشه در مقابل حق می ایستند ولی در نهایت روسیاه می شوند.

,

وی با بیان اینکه باید آگاهی بخشی در راستای توطئه های دشمن به مردم داده شود، تصریح کرد: این آگاهی بخشی سبب می شود تا برخی از افراد فریب دشمن را نخورند، عده ای که دست به آشوب و ناامنی زده اند در واقع برای مهسا امینی ناراحت نیستند و فقط به دنبال بهانه و توطئه برای ایجاد آشوب هستند که متاسفانه عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزند و باید با این افراد آشوبگر به شدت برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه