اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی اعتراضی مردم کرمان علیه هتک حرمت‌های اخیر بعد از نماز جمعه

برگزاری راهپیمایی اعتراضی مردم کرمان علیه هتک حرمت‌های اخیر بعد از نماز جمعه
حسین انجم شعاع گفت: در شهر کرمان راهپیمایی اعتراضی علیه هتک حرمت ها فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین انجم شعاع در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: به دنبال حرکت ها و اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ما شد؛ راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت در بسیاری از استان ها برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در شهر کرمان این راهپیمایی اعتراضی علیه هتک حرمت ها فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
,
 
,
وی عنوان کرد: مردم بسیار ناراحت هستند از وضعی که به وجود آمده، اغتشاشاتی که صورت می گیرد و هتک حرمت و توهینی که به مقدسات، قرآن و شهید سلیمانی می شود و درخواست این بود که این راهپیمایی برگزار شود.
,

انجم شعاع خاطر نشان کرد: مردم در این راهپیمایی اعترضی شرکت کنند و انزجار خود را از حرکت های ددمنشانه ای که منشا آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه