اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه البرز:

جبهه مقاومت ثمره دفاع مقدس ملت ایران در سال ۵۹ است/ امام(ره) معادله قدرت دنیا را با ادبیات جدید بر هم زد

جبهه مقاومت ثمره دفاع مقدس ملت ایران در سال ۵۹ است/ امام(ره) معادله قدرت دنیا را با ادبیات جدید بر هم زد
احسان خورشیدی گفت: امام (ره) با پشتوانه معنوی قوی و تکیه بر خداوند واژه مقاومت را به دنیا دیکته کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: مردم با انقلاب و دفاع مقدس پای نفس قدسی امام(ره) ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
خورشیدی افزود: مردم ایران واژه مقاومت را برای مردم دنیا معنا کردند چرا که پیش از آن قدرت در دنیا حول ابزار، تجهیزات و مادیات بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: امام (ره) با پشتوانه معنوی قوی و تکیه بر خداوند واژه مقاومت را به دنیا دیکته کرد، شعار ما مقاوم هستیم در هفته دفاع مقدس گزافه نیست.
,
 
,
خورشیدی تصریح کرد: سال ۵۷ انقلاب شکل گرفت و همین انقلاب نوپا در سال ۵۹ وارد جنگی تمام عیار شد و واژه مقاومت بر اساس ادبیات اسلام تمرین شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تلالوء ادبیات مقاومت را در هفته دفاع مقدس می توان دید، گفت: امروز واژه مقاومت به جریان مقاومت تبدیل شده است.
,
 
,
خورشیدی افزود: سردار سلیمانی سپاه را ثمره عمل مقدس و جهاد پیوسته دانست، چرا که قدرت در غرب برگرفته از جایگاه مادی و شغلی بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: امام معادله و تعریف قدرت را در دنیا بر هم زد، این واژه پشتوانه ساحت عملی دارد و امروز واژه مقاومت صادر شده است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه البرز گفت: امروز خون شهید سلیمانی رمز شکل گیری جبهه مقاومت شده است و این ثمره دفاع مقدس ملت ایران در سال ۵۹ خواهد بود.


 
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه