اخبار داغ

ارشد نظامی آجا در البرز:

ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا حقانیت ایران را اثبات کرد/ دفاع مقدس بستر شکل گیری جبهه مقاومت است

ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا حقانیت ایران را اثبات کرد/ دفاع مقدس بستر شکل گیری جبهه مقاومت است
امیرسرتیپ اکبر نجفی گفت: ما مرهون خانواده شهدایی هستیم که ایستادگی آنها در 8 سال دفاع مقدس منجر به تشکیل جبهه مقاومت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امیرسرتیپ اکبرنجفی ارشد نظامی آجا در البرز صبح امروز در مراسم رژه  نیروهای مسلح درکرج، گفت:خداوند را به واسطه نعمت ولایت، امنیت و سربازی امام زمان (عج) در این برهه حساس شاکریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نجفی افزود: هفته دفاع مقدس یاداور دلاورمردی ها و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام است، رزمندگانی که با تمام وجودشان آمدند و با توجه به دگردیسی ارتش، به سوی جبهه ها شتافتند.
,
 
,
وی اظهار داشت: انقلاب نهالی بیش نبود و استکبارگران درصدد بودند یک هفته ای طومار آن را بپیچند و به تهران برسند اما لطف خدا با ما بود و مکرشان را به سمت خودشان برگرداند.
,
 
,
نجفی تصریح کرد: ارتش قدرتمند با نیروی زمینی، هوایی، دریایی و هوانیروز قهرمان، سپاه و بسیج با روحیه جهاد، جنگندگی و شهادت حماسه بزرگ ۸ سال دفاع مقدس را خلق کردند.
,
 
,
وی گفت: شهدا از همه چیزشان گذشتند تا امروز ملت ایران سربلند باشند، خانواده شهدا علی رغم نبود سرپرست فرزندان برومندی را برای سکانداری نظام تربیت کردند.
,
 
,
نجفی افزود: جانبازان هنوز روی تخت بیمارستان در حال سپری کردن دوره نقاهت خود بوده و نمی توانند در کنار خانواده آرام بگیرند، اسرا در سیاهچاله های مخوف بعثی شهید شدند.
,
 
,
وی گفت: انقلاب و جنگ نشات گرفته از قیام حسین (ع) در روز عاشورا بود، در حالی که استکبار جهانی برای از بیخ و بن کردن این نهال نوپا قد علم کرده بودند.
,
 
,
نجفی افزود: هر زمان که رژیم بعث یارای مقابله با رزمندگان ما را نداشت از بمب های شیمیایی استفاده می کرد اما مبارزان ایران هیچگاه علیه مردم بی دفاع عراق از گلوله استفاده نکردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: رزمندگان ایران در میدان نبرد تعیین کننده بود، امروز نسل جوان باید بداند که امپریالیسم آمریکا با لابی صهیونیستی دانشمند ما را در تهران ترور می کند.
,
 
,
نجفی تصریح کرد: دشمن مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور می کنند تا جوانان ما را نابود کنند زیرا آنها عظمت مردم ایران را نمی خواهند و مایلند مستعمره آنها باشیم.
,
 
,
وی گفت: دشمن درصدد است ذخائر زیرزمینی ما را همانند زمان طاغوت به تاراج ببرد، ما مرهون خانواده شهدایی هستیم که ایستادگی آنها منجر به تشکیل جبهه مقاومت شد.
,
 
,
نجفی افزود: شهادت سردار سلیمانی توسط حکومت تروریستی آمریکا حقانیت ایران را می رساند، نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم و از مکتب عاشورایی دفاع کنیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: پیشرفت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و پزشکی در بستر دفاع مقدس رقم خورد، در طول ۱۰۰ سال گذشته یک وجب خاک خود را به دشمن ندادیم.
 
 
 
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه