اخبار داغ

رئیس مرکز اورژانس علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

خسارت ۵ میلیارد تومانی معترضان با آتش کشیدن آمبولانس در بجنورد

خسارت ۵ میلیارد تومانی معترضان با آتش کشیدن آمبولانس در بجنورد
تقی دولت آبادی با اشاره به اینکه در پی اعتراضات شب گذشتهدر بجنورد، آمبولانسی که برای حمل بیمار اعزام شده بود، مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت، گفت: به دنبال این حملات آمبولانس به صورت کامل در آتش سوخت و پنج میلیارد تومان به این استان خسارت وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تقی دولت آبادی، رئیس مرکز اورژانس علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: شب گذشته در اعتراضات گروهی در میادین شهرهای خراسان شمالی خسارت هایی به مجموعه علوم پزشکی استان وارد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه به دنبال تماس تلفنی مبنی بر مشکل تنفسی بیماری در کوچه دکتر حکمتی بجنورد، آمبولانس اورژانس به همراه دو نیرو به محل اعزام شد، گفت: در مسیر اعزام مابین چهارراه مخابرات آمبولانس توسط اغتشاشگران متوقف و به آتش کشیده شد.

,

دولت آبادی اضافه کرد: دو نفر از نیروهای امدادگر که در آمبولانس حضور داشتند، مورد حمله معترضان قرار گرفتند که یکی از آنها با اصابت چاقو و دیگری با چوب و چماق در مصدوم شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته وضعیت فرد چاقو خورده نابسامان بود اما بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون شرایط مساعدی و حال عمومی وی خوب است.

,

این مقام مسئول افزود: همچنین در شهرستان شیروان نیز دو آمبولانس مورد حمله قرار گرفتند که خسارت هایی به آنها وارد شد.

,

دولت آبادی بیان داشت: متعجبیم از اینکه چرا این گروه به آمبولانس که حامل بیمار و یا برای نجات جان بیمار اعزام می شود، حمله می کنند.

,

رئیس مرکز اورژانس علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: به دنبال به آتش کشیده شدن آمبولانس در مرکز خراسان شمالی تمام دستگاه به همراه تجهیزات در آتش سوخت و پنج میلیارد تومان به این مجموعه خسارت وارد شد.

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه