اخبار داغ

همزمان با آغاز هفته ی دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد/ اقتدار و آرامش زمینه ساز تمدن‌آفرینی و پیشرفت

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد/ اقتدار و آرامش زمینه ساز تمدن‌آفرینی و پیشرفت
رژه نیروه های مسلح استان بوشهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های مختلف نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج مردمی در بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز رژه اقتدار آفرین نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور یگان های نظامی ، انتظامی و بسیج مردمی این استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح امروز رژه اقتدار آفرین نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور یگان های نظامی ، انتظامی و بسیج مردمی این استان برگزار شد.,

آیت الله صفایی بوشهری در آئین رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس ابراز کرد: دشمنان اسلامی در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی و اقدام کردند اما به خواست خدا خود سقوط کردند. 

, آیت الله صفایی بوشهری در آئین رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس ابراز کرد: دشمنان اسلامی در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی و اقدام کردند اما به خواست خدا خود سقوط کردند. ,

 

,

 

,

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در زمان حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نهایت قدرت در حوزه ستاد، صف، تجهیزات و عملیات میدانی قرار دارند و همین اقتدار باعث می شود که رئیس جمهور در سازمان ملل با اقتدار از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و حقوق مسلم ملت ایران دفاع و چهره کریه جهان استکبار را افشا می‌کند. 

,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند.

,

اقتدار و آرامش زمینه ساز برای تمدن‌آفرینی و پیشرفت

, اقتدار و آرامش زمینه ساز برای تمدن‌آفرینی و پیشرفت,

وی بیان کرد: نیروهای مسلح در منظومه حکمرانی دارای یک جایگاه بسیار ویژه و بنیادین هستند به طوری که اگر نیروهای مسلح یک کشور دارای شاخصه‌های بالای قدرت نظامی باشند آن کشور دارای اقتدار و آرامش است و زمینه برای تمدن‌آفرینی و پیشرفت آن کشور خواهد داشت.

,

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: اگر نیروهای مسلح یک کشور دچار ضعف‌های دفاعی و نظامی باشد به طور قطع آن کشور دچار چالش و بحران مرزی و امنیتی می‌شود.

,

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح به صورت تخصصی در تمامی سطوح دارای شاخص‌های فوق العاده قوی هستند که موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده است.

,

صفایی بوشهری اضافه کرد: نیروهای مسلح در زمان جنگ در مقابل تهاجم دشمن با دانش و فداکاری سینه سپر و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند و بعد از آن هم با آمادگی کامل و اقتدار مایه آرامش ملت شدند.

,

اتحاد دو ابر قدرت پوشالی برای اولین بار علیه ایران

, اتحاد دو ابر قدرت پوشالی برای اولین بار علیه ایران,

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر بیان کرد: صدام و ارتش بعثی او با پشتیبانی استکبار جهانی با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران در شهریور ۱۳۵۹ جنگی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند و بعد از جنگ جهانی دوم این برای اولین بار و شاید آخرین بار جنگی به وقوع پیوست که ۲ ابرقدرت پوشالی زمان یعنی آمریکا و شوری حامی تمام عیار عراق بودند.

, احمد محمدی زاده استاندار بوشهر بیان کرد: صدام و ارتش بعثی او با پشتیبانی استکبار جهانی با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران در شهریور ۱۳۵۹ جنگی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند و بعد از جنگ جهانی دوم این برای اولین بار و شاید آخرین بار جنگی به وقوع پیوست که ۲ ابرقدرت پوشالی زمان یعنی آمریکا و شوری حامی تمام عیار عراق بودند.,

محمدی زاده افزود: رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی ره، هوشیاری ملت ایران در کنار نیروهای مسلح با تقدیم بیش از صدها هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر در دفاع از انقلاب، ایران و ناموس این سرزمین به پا خاستند تا اوج اقتدار تاریخ کشورمان را رقم بزنند.

,

, ,

استاندار بوشهر بیان کرد: در دفاع مقدس بعد از ۲ قرن برای نخستین بار جنگی بدون از دست دادن وجبی از خاک این سرزمین به پایان رسید و صدام و ارتش بعثی او با یاری خداوند از صفحه روزگار برای همیشه محو شدند.

,

وی گفت: امروز با فرماندهی رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل شیطان بزرگ به قدرت بازدارندگی رسیده است و فصل نوینی از مقاومت علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس شکل گرفت. 

,

, ,

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان بوشهر دوران هشت ساله دفاع مقدس درسی همیشگی نه تنها برای ما بلکه برای همه جوانان غیور در سرتاسر دنیا است.

, فرمانده ارشد نظامی آجا در استان بوشهر دوران هشت ساله دفاع مقدس درسی همیشگی نه تنها برای ما بلکه برای همه جوانان غیور در سرتاسر دنیا است.,

سرتیپ دوم خلبان نعمت الله صدقی افزود: ارتش، سپاه، بسیج، فراجا و سایر نیروهای رزمنده در این هشت سال توانستند در مقابل نیروهای بعثی که توسط بسیاری از کشور های جهان تجهیز و تقویت می شد بایستند و آن را ناکام بگذارند.

,

وی عنوان کرد: دفاع مقدس افزایش دهنده جاذبه انقلاب اسلامی برای سایر ملت‌ها، اثبات نتیجه بخش بودن مقاومت و صبر انقلابی، جلوه کردن ملت ایران بعنوان ملتی قدرتمند و تصرف ناشدنی ، زنده شدن احساس استقلال و هویت اسلامی و پذیرش آرمانهای انقلاب اسلامی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه