اخبار داغ

آیت الله فلاحتی:

ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی‌آورد

ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی‌آورد
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: استکبار جهانی پذیرفته است که ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی‌آورد چون مقاومت جان تازه ای در سایه ملت ایران پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در استان گیلان اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ از سه ویژگی عقلانیت، دینداری و ظلم ستیزی برخوردار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
وی با بیان اینکه ایرانیان هیچ وقت در طول تاریخ بشریت بی دین نبوده‌اند، افزود: ایرانی‌ها همواره از منطق و خرد برخوردار بوده انبیای الهی را با دل و جان پذیرفته بودند به نوعی که
,
دین اسلام را به عنوان دین رهایی بخش از ظلم و ستم و رهایی بخش انسان قبول کردند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحمیل جنگ به ایران توسط دو استکبار جهانی انگلیس و آمریکا ۱۹ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در معادلات موجود دنیا نمی گنجید و استعمارگران در حالی که انقلاب ایران تازه پا گرفته بود صدام را وادار کردند به ایران حمله کند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تسخیر هفت روزه ایران و بازگرداندن ملت ایران به جایگاه گذشته هدف استکبار جهانی از راه اندازی جنگ تحمیلی بود، گفت: حمله صدام باوجود گستردگی و سلاح‌های مدرن باعث نشد ملت ایران درجا بزند و با هشت سال دفاع جانانه شهدای بسیاری را تقدیم کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیانیه قطعنامه ۵۹۷ در حالی صادر شد که قدرت ایران به همگان ثابت شده بود، افزود: پذیرش قطعنامه تشخیص امام راحل بود و با عزت قطعنامه را پذیرفتند.
,
 
,
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ۸ ساله برای ایران ۸۰۰ سال عزت به دنبال داشت، ادامه داد: امروز ملت‌ها از شاخ آفریقا تا جنوب شرقی آسیا و آمریکای لاتین، ملت ایران را الگوی خود قرار داده و دولت‌های مستکبر از همه ابزار برای نابودی مردم ایران استفاده می‌کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: استکبار جهانی پذیرفته است که ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی‌آورد چون مقاومت جان تازه ای در سایه ملت ایران پیدا کرده است.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باور دارند که تحریم‌هایشان علیه ایران شکست خورده است، گفت: مردم ایران راهی را که پیدا کرده است با جانفشانی ادامه می‌دهد و معتقدم ملت ایران در سایه دفاع مقدس عزیز شده و قدرت اسلام و قدرت تاریخی خود را با دنیا نشان داده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه