اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

دسیسه چینی جریان معاند در وایرال فیلم های ضرب و شتم پلیس در اغتشاشات اخیر

دسیسه چینی جریان معاند در وایرال فیلم های ضرب و شتم پلیس در اغتشاشات اخیر
در اغتشاشات اخیر بارها شاهد فیلم ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی بودیم که بی‌شک این حجم از وایرال در فضای مجازی توسط رهبران ضد انقلاب، سازمان یافته و از پیش طراحی شده است تا وضعیت جامعه را نا امن جلوه دهند.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته گذشته مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای که به دلیل عدم پوشش نامناسب توسط ماموران گشت ارشاد به کلاس توجیهی منتقل شد که در آنجا به کما رفته‌ و پس از دو روز جان خود را از دست داد.  این حادثه ناگوار، بهانه‌ای برای ضد انقلابیون شد تا اغتشاش به پا کنند و وضعیت جامعه را نا امن جلوه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهسا امینی, گشت ارشاد, ضد انقلابیون, . ,

طی چند روز گذشته شاهد اعتراضات خیابانی پیرامون فوت مهسا امینی در برخی شهرها به ویژه تهران بوده‌ایم. مع الاسف عده‌ای برای رسیدن به اهداف ضد انقلابی خود در میان هیاهوی فضای مجازی در حال تلاش هستند تا موج‌هایی برای خاموش نشدن آتش ماجرا راه بیندازند، در واقع دشمن می‌خواهد از مرگ ناگوار مهسا امینی فتنه و التهاب آفرینی به‌ وجود آورد.

, .,

در این ایام فیلم‌هایی از ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی توسط ارازل و اوباش را شاهد بودیم که بسیار بحث برانگیر بوده و به جرات می‌توان گفت این حجم از وایرال در شبکه‌های اجتماعی توسط ضد انقلابیون، سازمان یافته و از پیش طراحی شده است، چرا که تعداد اینگونه فیلم‌ها در اغتشاشات اخیر با رنگ بویی متفاوت روز به روز در حال افزایش است.

, ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی توسط ارازل و اوباش, شبکه‌های اجتماعی,

منافقین و شبکه‌ هایی همچون ایران اینترنشنال مثل همیشه قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرد که این بار هم دست به کار شدند. این ضرب‌المثل کنایه به افرادی است که از هر موقعیتی سوءاستفاده می‌کنند و منفعت خود را می‌طلبند که با این جریان معاند و ضد انقلاب، باید مقابله جدی صورت گیرد تا امنیت مردم به خطر نیفتد.

, .,

تصاویری که در فضای مجازی در تجمعات اخیر منتشر شده بیش از اینکه نشانه‌ای از اعتراض به آنچه که بر مهسا امینی گذشته باشد، مستندی پاره‌ پاره نه تنها از اغتشاش، ایجاد ناامنی، تخریب اموال عمومی، بلکه تخریب ماموران نیروی انتظامی است، چرا که وقتی تکه‌های پازل را کنار هم قرار می‌ دهیم انتقاد یا ناراحتی مردم از فوت مهسا امینی تنها بخش کوچکی از آن است، اما به وضوح دسیسه‌های جریان معاند در آن به چشم می‌خورد.

, ماموران نیروی انتظامی , جریان معاند, .,

این وضعیت نشان دهنده آن است که رهبران ضد انقلاب پس از برنامه‌ ریزی، بسترهایی را فراهم کردند تا به تصویر کشیدن ضرب و شتم ماموران را در فضای مجازی وایرال کنند که نشان دهند می‌شود به ماموران دست درازی کنند. لیدرهای اغتشاشات، مردم ناراحت را تشویق کردند که نترسید و دست به شورش بزنید.

, رهبران ضد انقلاب, .,

شناسایی عاملان انتشار کلیپ‌های ضرب و شتم، آتش زدن مامور و... در فضای مجازی یک مطالبه مردمی است. برخی با برنامه‌ریزی می‌خواهند هنجارشکنی کنند، در واقع انتظار می‌رود دستگاه‌های قضایی همچون گذشته شایعه سازان و دروغ پردازان را در فضای مجازی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازد، شناسایی کرده و برخورد قاطعانه و عبرت آموز با آن‌ها انجام شود، چرا که اگر توهین کنندگان به نیروی انتظامی را مجازات نکنند، امنیت کشور به خطر می‌افتد.

, .,

از نیروی انتظامی نیز انتظار می‌رود در اغتشاشات اخیر که با جان و دل در حال مقابله با دشمنان ضد انقلاب هستند، به جای به کارگیری از کادر اداری از نیروی‌های آموزش دیده و گارد ویژه استفاده کنند تا شاهد همچنین تصاویر ناراحت کننده از مامورانی که نماد اقتدار و امنیت کشور بوده، نباشیم. چرا که اگر قبح موضوع شکسته شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و در هر هنجار شکنی می‌خواهند به سمت پلیس حمله‌ور شوند. در واقع باید گفت چنین حرمت شکنی‌هایی بدون شک با انگیزه دادخواهی ارتباطی ندارد و به نظر می رسد مدارا کردن پلیس با این افراد بیش از این ضرورتی ندارد. از پلیس درخواست داریم با چنین حرمت شکنی‌هایی بدون اغماض برخورد کند.

, اغتشاشات اخیر,

 بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

آتش‌بیار اغتشاش؛ مُهر جدیدی بر پیشانی برخی سلبریتی ها

, آتش‌بیار اغتشاش؛ مُهر جدیدی بر پیشانی برخی سلبریتی ها,

 

,

برخورد قاطع در انتظار لیدرهای سازمان یافته در ضرب و شتم پلیس

, برخورد قاطع در انتظار لیدرهای سازمان یافته در ضرب و شتم پلیس,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه