اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

ملاک اصلی قانون است/ بر هم زنندگان امنیت به شدت مورد برخورد قرار می گیرند

ملاک اصلی قانون است/ بر هم زنندگان امنیت به شدت مورد برخورد قرار می گیرند
ویسکرمی با تاکید بر اینکه حاکمیت قانون تنها راه نجات کشور است، گفت: کسانی برای بر هم زدن امنیت، توهمی در سر دارند که به شدت مورد برخورد قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام نشده بلکه هر روز به دنبال بهانه و توطئه هایی هستند تا بتوانند مانع از بلند شدن صدای حقیقت شوند که متاسفانه عده ای هم در این زمینه، دشمن را همراهی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امروز دشمن به دنبال این است که با جعل اخبار و دروغ و همچنین انتشار اخبار کاذب بتواند صدای استکبار را تحمیل کند که برای این امر به هر چیزی متوسل می شود و لازم است با هوشیاری و بصیرت، نقشه های دشمنان نقش برآب شود و باید توجه داشت که هر چیزی که از دهن دشمن شنیده می شود دروغ است.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا با جنگ رسانه ای بتواند روحیه مردم را تضعیف و تخریب کند و راهکار اصلی این است که با بصیرت می توان مانع و سدی در برابر توطئه های دشمن ایجاد کرد.

,

ویسکرمی با بیان اینکه حاکمیت قانون تنها راه نجات کشور است، عنوان کرد: اگر قرار باشد با هر اتفاقی در کشور، هر کسی مجری قانون باشد و روند امورات کشور مختل گردد قطعا این کار به معنای آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید مراقب بود تا جوانان فریب فتنه های دشمن را نخورند.

,

وی بیان کرد: به کسانی که این روزها نوکری بیگانگان را انجام می دهند هشدار داده می شود که صبر انقلابی ملت ایران هم حدی دارد و امروز حرکت و اقدام کسانی را که در جهت تخریب اموال عمومی و امکانات و تهدید امنیت تلاش می کنند به شدت محکوم می کنیم و ملت ایران اجازه نمی دهند توطئه گران و آشوبگران به هدفشان برسند.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده و اگر کسانی برای بر هم زدن امنیت، توهمی در سر داشته باشند به شدت مورد برخورد قرار می گیرند.

,

ویسکرمی خاطر نشان کرد: در هر کشوری ممکن است اتفاقاتی رخ داد لذا باید ملاک اصلی قانون باشد و اگر هر کسی رویه خود را در پیش بگیرد، قابل تحمل نیست چرا که عده ای همیشه به دنبال این هستند تا با سواستفاده از اتفاقی، از انقلاب انتقام بگیرند ولی بدانند با قانون شکنان طبق قانون برخورد می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمن این است که به بهانه مرگ یک نفر، چندین نفر دیگر هم کشته شوند و در واقع این توطئه اصلی دشمن است  و کسانی با دشمن همصدا می شوند و در شبکه های اجتماعی به این مسائل دامن می زنند بدانند کوچکترین اقدام و حرکت برای ایجاد التهاب در کشور، دانسته یا ندانسته را باید در فردای قیامت پاسخگو باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه