اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان عنوان کرد:

اجرای ۳۲ برنامه بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس

اجرای ۳۲ برنامه بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس
کریمی گفت: بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس، 32 برنامه اجرا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دانشجویان همیشه در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده اند که در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش دانشجویان برای ایستادگی در برابر ظلم و زور بسیار چشمگیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: لرستان در دوران دفاع مقدس ۱۳۵ شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده که دانشجویان در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از ارزشها به میدان نبرد با دشمن رفتند و تا پای جان ایستادند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیش از ۳۲ عنوان برنامه توسط بسیج دانشجویی برگزار می شود که این برنامه ها با تلاش دانشجویان در سطح دانشگاه ها خواهد بود و تبیین و بیان رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها می باشد.

,

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های این ایام برگزاری همایش علمی با موضوع نقش علم در اقتدار ملی است که در ابعاد مختلف بررسی می شود، همچنین مراسم تجلیل از سربازارن دوران دفاع مقدس، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا و غبار روبی گلزار شهدا نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه