اخبار داغ

در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

هنجارشکنی اغتشاشگران با حمایت کشورهای غربی/ دشمن خیال محال رد شدن از مرزهای ایران را به گور خواهد برد

هنجارشکنی اغتشاشگران با حمایت کشورهای غربی/ دشمن خیال محال رد شدن از مرزهای ایران را به گور خواهد برد
ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور این آشوب ها را توطئه های از سمت دشمنان ایران اسلامی برشمردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور خواستار برخورد قاطع با عوامل این آشوب ها شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با  اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این هفته را به همه نیروهای نظامی، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بسیج مردمی و همه رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض می کنیم.

خطیب نماز جمعه افزود: سرداران و فرماندهان زیادی از جمله حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی در راه انقلاب و اسلام جان فشانی کردند.

آیت الله محامی تشریح کرد: امام حسن مجبتی (ع) و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) و حرکت همه ائمه براساس هدایت گری و روشنگری و به فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین دفاع از حق، حقیقت و مقاومت است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و از اصول سیاست های نظام اسلامی سخن گفت و همه اینها در راستای همان درس بزرگ مقاومت دفاع از حق و روشنگری و تعبیر و هدایت گری است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات اخیر که در کشور رخ داد بیان کرد: خانمی در مجموعه نیروی انتظامی فوت می کند و مایه تاسف است و همچنان که رئیس جمهور و سران قوا گفتند این اقدام باید به سرعت پیگیری و اگر خطا و اتفاقی رخ داده با قاطعیت و جدیت برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: جان دادن مدافعان امنیت و جوانان مظلوم زن و مرد در دفاع از امنیت کشور تاسف بار است، انتظار می رود مسئولین امر به درستی بررسی کنند و اگر خطایی اتفاق افتاه باشد خطای یک فرد را نمی توان به حساب کل مجموعه گذاشت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

هنجارشکنی اغتشاشگران با حمایت های کشورهای غربی

, هنجارشکنی اغتشاشگران با حمایت های کشورهای غربی, هنجارشکنی اغتشاشگران با حمایت های کشورهای غربی,


حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری، امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ما شاهد جنگ ترکیبی از سوی دشمنان اسلام و غرب علیه انقلاب و نظام هستیم و در روزهای اخیر عناصر هنجارشکن و سازمان یافته مشغول اخلال در کشور بوده اند.
 
بامری افزود: در روزهای اخیر هنجارشکنان تحت حمایت دشمن، به پرچم مقدس کشورمان اهانت کرده و به زنان محجبه و نیروهای نظامی و انتظامی توهین و تعرض کرده اند.
 
وی تصریح کرد: از سویی دیگر شاهد آموزش ساخت سلاح دست ساز و چگونگی حمله به مردم در سرویس هاس جاسوسی بیگانه در شبکه های اجتماعی و تلویزیونی هستیم.
 
این خطیب نماز جمعه با بیان اینکه از ۳۱ شهریور به مدت ۷ روز در تقویم کشورمان به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: جنگی تمام عیار که در همان نخستین سال های دفاع مقدس، علیه ملت مسلمان ایران شکل گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: دفاع مقدس و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام همچون نگینی پرافتخار در تاریخ کشورمان می درخشد.
 
هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت و جانفشانی های رزمندگان است

حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه خاش در خطبه های این هفته گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت و جانفشانی های غیور مردانی است که در هشت سال جنگ علیه رژیم بعثی از هیچ فداکاری دریغ نکردند.
 
وی افزود: در زمانی که انقلاب به پیروزی رسید رژیم بعث به پشتیبانی استکبار جهانی و کشورهای متحد نقشه پوچ و واهی اشغال و تصرف ایران را در سر پروراندند که به همت مردم و جوانان انقلابی برای همیشه به خیال محال رد شدن از مرزهای ایران تبدیل شد.
 
دهقان بیان کرد: ملت ما با تکیه بر نیروی ایمان و حس وطن دوستی با پیروی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب توانستند در برابر ابر قدرت ها پیروز شوند.
 
وی اظهار کرد: ما باید همواره در ترویج و حفظ ارزشها و آرمانهای مقدس این نظام کوشا باشیم و مادران ما سعی بر تربیت فرزندان از بچگی با آشنایی فرامین اسلامی و روحیه انقلابی داشته باشند.
 
دهقان رحلت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع) را مصیب بزرگ وارده بر پیکره اسلام در آن دوران برشمرد و خواستار پیروی از سیره ی پیامبر(ص) در زندگی شد.
 
 
دشمنان نظام از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده می کنند
 
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد اغتشاشات و اعتراضاتی بودیم که بابت فوت یکی از دختران این سرزمین بودیم، که درابتدا به خانواده مرحومه تسلیت عرض می کنیم و عده ای از افراد به جهت تبیین اذهان عمومی و به بهانه اعتراض به مرگ یک نفر تجمعات را تبدیل به اغتشاش همراه خشونت کردند.
 
وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد و روی پای خود ایستاد و با رهنمودهای امام راحل به پیروزی عظیم رسید.


نهاد‌های مسؤول هرچه سریعتر تدابیر قانونی لازم را اعمال و آرامش را به جامعه بازگردانند

حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان، سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات و آشوب ها گفت: تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئنا برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست.
 
لطفیان سرگزی ادامه داد: ضمن محکومیت این اغتشاشات از نهاد‌های مسؤول می خواهیم تا هرچه سریعتر تدابیر قانونی لازم را اعمال و آرامش را به جامعه بازگردانند.
 
وی گفت: از عموم هم میهنان و متدینان غیور و فهیم که با هوشیاری، جبهه دشمن را شناخته وضمن ابراز نفرت، از این حرکت های معلوم الحال دوری کرده اند، تشکر می کنیم.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت و جانفشانی های رزمندگان است, هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت و جانفشانی های رزمندگان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمنان نظام از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده می کنند, دشمنان نظام از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده می کنند,
,
,
,
,
,
,
, نهاد‌های مسؤول هرچه سریعتر تدابیر قانونی لازم را اعمال و آرامش را به جامعه بازگردانند, نهاد‌های مسؤول هرچه سریعتر تدابیر قانونی لازم را اعمال و آرامش را به جامعه بازگردانند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه