اخبار داغ

رئیس کل دادگستری گیلان:

مقابل هتک حرمت فضیلت‌های نظام سکوت نمی‌کنیم/ کسی که تیغ بر روی نظام می‌کشد یک غاصب است

مقابل هتک حرمت فضیلت‌های نظام سکوت نمی‌کنیم/ کسی که تیغ بر روی نظام می‌کشد یک غاصب است
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: امروز ارزش و فضیلت ما نادیده گرفته شده و در برابر پاسداشت فضیلت‌هایمان کوتاه نمی آییم چون برای هر فضیلت در جمهوری اسلامی خون‌ها ریخته شده است و در برابر هتک حرمت این فضائل ساکت نمی‌مانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نارضایتی را می‌پذیرد و اگر اعتراض‌ها از راه صحیح گفته شود به آن رسیدگی می‌شود اما کسی که تیغ بر روی نظام می‌کشد یک غاصب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به دستگیری بسیاری از اغتشاشگران روزهای اخیر در استان گیلان افزود: بسیاری از کسانی که دستگیر شده‌اند از مردم رشت نیستند بلکه افرادی آموزش دیده از سایر استان‌ها بودند که در اعتراضات رشت حضور داشتند.
,
 
,
رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اغتشاشگران و دشمنان نظام بار دیگر قاطعیت جمهوری اسلامی را تجربه کردند، ادامه داد: اوباشی که به مردم رحم نکرده و از تخریب اموال مردم و کشیدن چادر از سر زنان در انظار عمومی ابایی ندارند از مردم نیستند.
,
 
,
حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ایثارها و مقاومت‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از یاد نمی‌رود و معتقدم دفاع مقدس، همبستگی و دوستی و اخوت را به همراه داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید فضائل دفاع مقدس در جامعه احیا شود، گفت: اگر فضیلت‌ها احیا نشود آنهایی که دنبال بی فضیلتی هستند خود را محق دانسته و رسانه‌های معاند نیز به آنها کمک می‌کنند.
,
 
,
حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: دشمن به دنبال آن بوده که فهم و درک دفاع مقدس را از مردم ما بگیرد و می‌دانیم که نمی‌تواند چون دفاع مقدس مانند خورشیدی تابان فروزان است.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز ارزش و فضیلت ما نادیده گرفته شده و در برابر پاسداشت فضیلت‌هایمان کوتاه نمی آییم چون برای هر فضیلت در جمهوری اسلامی خون‌ها ریخته شده است.
,
 
,
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ملت ما فضیلت‌ها را با خونشان آغشته کرده‌اند و در مقابل هتک حرمت نسبت به آنها ساکت نخواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه