اخبار داغ

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

صف مردم از اغتشاشگران جدا است/ فعالیت شبکه های ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی

صف مردم از اغتشاشگران جدا است/ فعالیت شبکه های ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی
امام جمعه رشت با بیان اینکه صف مردم گیلان از اغتشاشگران جدا است، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تمام کسانی که در این ایام مساجد و قرآن‌ها را آتش زدند را به اشد مجازات برساند و مردم نیز در هر نقطه‌ای که هستند حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به سنگ اندازی مجدد دشمنان نظام و تکرار اعمال کودکانه خود در روزهای اخیر اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد از مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی رأی دادند و این یعنی مردم اسلام و اجرای احکام اسلام را در زندگی خود می‌خواهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه ملت ایران هزاران شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، افزود: تقدیم ۸ هزار شهید فقط از استان گیلان نشان داد این مردم دغدغه نان و آذوقه ندارند بلکه می‌خواهند تا در سایه اسلام زندگی کرده و قانون اسلام بر آنها حکمفرما شود.
,
 
,
امام‌جمعه رشت با اشاره به ایستادگی مردم در بسیاری از اتفاقات عمر ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: مردم می‌دانند که این حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده که با حرکات زالو صفتان به آسانی از دست برود و معتقدم مردم دشمنان اصلی خود را می‌شناسند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی خصوصاً کشورهای آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز غول ابزار رسانه‌ای در دنیا در اختیار این کشورهای استعمارگر وحشی است و تمام وحشی گری های دنیا ناشی از قدرت ایالات متحده و صهیونیست و انگلیس است.
,
 
,
امام جمعه رشت با بیان اینکه از ۳۰۰ ماهواره موجود در دنیا ۱۱۶ ماهواره فقط برنامه سازی شایعه پراکنی و فساد علیه ایران اسلامی را در دستور کار دارد، گفت: ۲۶۰ کانال فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی سرویس دهی مجانی می‌کنند و دروغ و شایعه و فساد و جرم و آدم کشی را ترویج می‌کنند در حالی که برای برنامه سازی برای کشورهای خودشان همه هزینه‌ها را از مردم خود می‌گیرند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران در بمباران شوم رسانه‌ای استقامتی توأم با خداباوری از خود نشان داده و سره را از ناسره درست تشخیص می‌دهند، گفت: دشمنان نظام از ضد انقلاب‌ها، سلطنت طلبان، نادانان فریب خورده و افرادی که از نظام ضربه خورده‌اند به عنوان ابزار انسانی خود بهره می‌برد.
,
 
,
امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم گیلان در فضای مسموم کنونی سربلند بودن، ادامه داد: دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی با کمک بیش از ۳۵ کشور ملت ایران را در حالی که از داشتن سلاح محروم بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز نیز نمی‌توانند با چند بچه و آدم نادان ملت را از مسیر انقلاب دور کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم گیلان صفشان را از اغتشاش گران جدا کرده‌اند، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تمام کسانی که در این ایام مساجد و قرآن‌ها را آتش زدند را به اشد مجازات برساند و مردم نیز در هر نقطه‌ای که هستند حمایت کنند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی تاکید کرد: مسئولان و گردانندگان اغتشاشات اخیر و کسانی که تاکنون بازداشت شده اند گیلانی نیستند و مردم گیلان صفشان از اینها جدا است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه