اخبار داغ

امام‌جمعه قم:

صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است / مردم از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند قاطعانه برخورد کنند

صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است / مردم از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند قاطعانه برخورد کنند
امام‌جمعه قم با اشاره به فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات اخیر گفت: باید جلوی آن‌هایی که با آشوب به اموال عمومی و مردم آسیب زدند را بگیرند؛ زیرا می‌دانیم که صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا آیت‌الله سعیدی در خطبه نمازجمعه امروز  قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به اغتشاش و آشوب عده‌ای اندکی از مردم در روزهای اخیر اظهار داشت: عده‌ای در این ایام تحت‌تأثیر شایعات و دروغ‌پردازی‌های دشمنان با هنجارشکنی، هتک مقدسات و تجاوز به حقوق انسان‌ها و اموال عمومی بغض و کینه خود را به ارزش‌های اسلامی از جمله امام زاده‌ها، مساجد و قرآن نشان دادند و نسبت به خانم‌های محجبه جسارت کردند.

وی ادامه داد: به این افراد هشدار می‌دهیم که دین در ایران اسلامی زنده و جوانان برومند این مملکت، غیرت دینی را از حماسه حسینی آموخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,

سعیدی بیان داشت: به این عده قلیل هنجارشکن که با توهم، تحت‌تأثیر رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند اعلام می‌کنیم که مردم ما از آرمان‌های اسلامی و ارزش‌ها و مقدسات دینی با تمام وجود حمایت می‌کند هرگز ساکت نمی‌نشیند.

,

وی با بیان این که مردم دین‌دار چنین جسارت‌هایی را تحمل نمی‌کنند، تأکید کرد: جوشش احساسات و عواطف دینی مردم ما به حدی بالا است که برای نظم و امنیت کشور و احترام به پلیس و قانون تا کنون به میدان نیامده‌اند.

,

امام‌جمعه قم تصریح کرد: فوت این خانم مایه تأسف و ناراحتی است؛ اما در پیش آمدهای مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهادهای قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریحه‌دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.

وی به اقدامات دولت در خصوص این شهروند اشاره کرد و ابراز داشت: رئیس‌جمهور قبل از سفر به سازمان ملل به وزیر کشور دستور بررسی و ارائه گزارش دادند و بعد از انتشار فیلم نیز گوشه‌ای از دروغ‌پردازی دشمنان آشکار شد و پزشکان نیز اظهارنظر کردند و لازم است سریع به پرسش‌های پیرامون این ماجرا پاسخ صریح داده شود تا حقیقت روشن شود.

,
,
,

سعیدی تصریح کرد: مردم از قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند که برای حفظ امنیت و نظم عمومی با اخلال گران، فتنه‌آفرینان و تشویش کنندگان افکار عمومی قاطعانه برخورد کنند.

,

وی ادامه داد: باید جلوی آن‌هایی که با آشوب به اموال عمومی و مردم آسیب زدند را بگیرند؛ زیرا می‌دانیم که صف معترضان از صف اغتشاش‌گران جدا است.



انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه