اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه:

اغتشاشگران مهسا امینی را سرپلِ هجمه علیه امنیت ملی کرده اند/ مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند!

اغتشاشگران مهسا امینی را سرپلِ هجمه علیه امنیت ملی کرده اند/ مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند!
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای پرونده مهسا امینی را سرپل فعالیت ساختار شکنانه کرده و به خود اجازه دادند ارکان امنیت کشور را مورد هجمه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: ماجرای مهسا امینی باید بدون هیچگونه مسامحه ای و با عدالت تمام پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: نباید تا روشن شدن مسئله کاری کرد که روند رسیدگی خدشه دار شود، چرا که برخی اقدامات باعث می شود اصل موضوع گم شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به دستگاه های قانونی و مراجع رسمی اعتماد داریم، اظهار داشت: همه باید تابع قانون باشند و الا انتظام اجتماعی به هم می خورد.
,
 
امام جمعه کرج تصریح کرد: عده ای پرونده مهسا امینی را سرپل فعالیت ساختار شکنانه کرده و به خود اجازه دادند ارکان امنیت کشور را مورد هجمه قرار دهند.
,
,
 
,
وی گفت: نیروی انتظامی با گستردگی فعالیت ها و خدماتی که از مرز تا کوچه پس کوچه های شهر دارد  همواره برای حفظ ناموس و آرامش مردم قعال است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: عده ای بدون توجه به حجم حجیم فعالیت های پلیس در عرصه های مختلف، ناجوانمردانه آن را مورد هجمه قرار می دهند.
,

وی اظهار داشت: اگر کسی با بیان، رفتار و عملش امنیت را بر هم زده و بی ثباتی و ناامنی به وجود بیاورد خائن به ملت است، باید انتقادات را مسیر قانونی حل کرد.
,
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: نباید در معرکه ای که راه افتاده است به نفع دشمن حرکت کرد، نقص ها را باید مرتفع کرد اما اصل موضوع را نباید از بین برد.
,
 
,
وی گفت: فرصت طلبان، اصلاح طلبان، خارج نشینان و ضد انقلاب بدانند که اصل احکام الهی و ارزش های دینی کوتاه نخواهیم آمد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: جالب است کسانی که نیروهای خود را مجبور به سرکردن روسری می کنند از دختران ما می خواهند که حجاب بردارند.
,
 
وی اظهار داشت: حکومت هایی که کارنامه حکمرانی آنها پر از جنایات در حق بانوان است دم از دفاع حقوق زن ایرانی می زنند.
,
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند، احمق مزدور دیگری می گوید ۸۰ میلیون ایرانی حجاب نمی خواهند!
,
 
,
وی گفت: قران کریم فرمود سرانه فتنه هرگز بیدار نمی شوند، حساب مطالبات مردم و ایراد به قانون روشن است و برای رسیدگی به آنها راه وجود دارد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: حساب اغتشاشات، بر هم زدن امنیت جامعه، تخریب اموال عمومی و بیت المال مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست.
,
 
,
وی اظهار داشت:آیا نباید با کسانی که هویت و شخصیت خود را با پول ملت مظلوم به دست آورده و دعوت به اغتشاش می کنند برخورد قانونی شود.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جریمه خسارت ها را باید از محرکان اغتشاشات گرفت، تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی می خواهند که به قاطعیت عمل کنند.
,
 
,
وی افزود: بیگانگان وقتی دیدند نمی توانند از طریق پرونده هسته ای ایران را تحت فشار قرار دهند روی قشر بانوان، نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کردند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه