اخبار داغ

این آشوب ها را به حساب مردم نمی گذاریم؛

حمله به پلیس و مجروح کردن نیروهای نظامی یک جرم است/ منتظر برخورد قاطع و قانونی هستیم

حمله به پلیس و مجروح کردن نیروهای نظامی یک جرم است/ منتظر برخورد قاطع و قانونی هستیم
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در آشوب های اخیر عده ای پلیس را مجروح کردند که این عمل به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون در حالی که مطالبه گری را حق قانونی مردم برشمرد گفت: در قانون اساسی هم این موضوع پیش بینی شده و مردم می توانند مطالبات اعتراضات خود را در جامعه مطرح کنند، اما اینکه به اموال عمومی آسیب بزنند و به مردم بی گناه حمله کنند در هیچ جا این نوع اعتراض پذیرفته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
,
شهریاری ادامه داد: این آشوب ها را به حساب مردم نمی گذاریم، شاید افرادی که مشکلات معیشتی و بیکاری داشته باشند به نشانه اعتراض در این تجمعات شرکت کنند ولی قطعا با شعارهای این افراد همراه نیستند.
,
 
,
این نماینده مجلس در حالی که در هیچ جای دنیا کسی جرات نمی کند به پلیس حمله کند، حمله به پلیس و مجروح کردن نیروهای نظامی را یک جرم برشمرد و گفت: متاسفانه در آشوب های اخیر عده ای پلیس را مجروح کردند که این عمل به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .
,
 
,
وی خواستار شناسایی دقیق این افراد شد و تاکید کرد باید در چارچوب قانون و براساس ضوابط جمهوری اسلامی با این افراد که اموال عمومی کشور و بیت المال و اموال خصوصی مردم و امبولانس را به آتش کشیدند و تخریب کردند، برخورد شود.
,
 
,
شهریاری با تسلیت فوت مهسا امینی به خانواده این مرحومه تصریح کرد: امیدواریم تا در چند روز اینده پزشکی قانونی علت فوت وی را مشخص کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه هر زمان که ایران اسلامی به یک دستاورد بزرگ دست پیدا میکند و عده ای می خواهند این اتفاقات خوب را به کام مردم تلخ کنند و همیشه بهانه ای گیر می آورند تا از احساسات مردم سواستفاده کنند و با فضا سازی احساسی مشکلاتی را در کشور به وجود بیاورند.
,
 
,
نماینده مردم زاهدان با اعتقاد براینکه این اغتشاشات هیچ صدمه ای به نظام جمهوری اسلامی نمی زند به فتنه 88 اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان که بزرگان فتنه و مخالفان ایران اسلامی در دنیا به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند با یک پیامی که رهبر معظم انقلاب در روز 9 دی ماه دادند توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
,
 
,
این نماینده مجلس با بیان اینکه این اغتشاشات و آشوب ها قابل حساب نیست و راه بجایی نمیبرد از مردم خواست تا هوشیار باشند و اجازه ندهند تا یک عده آشوبگر از احساسات پاک آنان سوء استفاده کنند.
,
 
,
شهریاری در حالی که عده ای خرابکار در زاهدان نیز اقدام به اتش زدن چند سطل زباله و شال و روسری کرده بودند افزود: طبق اطلاعاتی که بنده دارم اکثر افرادی که شناسایی شدند اصلا بومی استان نبودند و قطعا باید با برهم زنندگان نظم جامعه برخورد قاطع بشود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه