اخبار داغ

رییس دانشگاه قم مطرح کرد؛

حضور مردم در راهپیمایی آرامش کشور را به دنبال دارد

حضور مردم در راهپیمایی آرامش کشور را به دنبال دارد
رییس دانشگاه قم گفت:تصاویری که از راهپیمایی شهرهای مختلف منعکس شد حضور بی نظیر را نشان می داد که امید است این حضور موجب آرامش بیشتر در کشور شود تا دلسوزان در راه خدمت به مردم قدم بر دارند و جایگاه بین المللی خودمان را حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز رییس دانشگاه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: در راهپیمایی روز جمعه قم حضور داشتم و از نزدیک شاهد سیل جمعیت بودم ، مردم بصیر ایران هر زمان که احساس کنند به حضور آنها نیاز است و حضور آنها می تواند مشکلات را حل کند و روحیه ها را تقویت کند و به دشمنان این مرز و بوم پاسخ دندان شکنی بدهد تمام قد در میدان حضور پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: ظهر جمعه هوا بسیار گرم بود و در قم مسیر راهپیمایی کاملا در زیر آفتاب بودند اما مشاهده کردیم تمام اقشار از زن و مرد در میدان حضور داشتند از مصلی قدس تا بیت حضرت امام خمینی (ره) را با شعار های حمایتی طی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شعار هایی که گفته می شد بسیار عالی و توأم با بصیرت بود که با شور و شوق و هیجان سر داده می شد، زیرا مردم احساس کردند که باید از انقلاب و کشورشان و دست آوردهای شهدا دفاع کنند، انعکاس این حضور در افکار بین المللی می تواند تاثیرگذار باشد.

دیرباز بیان داشت: افرادی که به هر دلیل وارد این اغتشاشات شدند امید است متوجه شوند و مشاهده کنند در برابر سیل عظیم جمعیت نمی توانند ایستادگی کنند ، ممکن است برخی ها واقعا اعتراض و گلایه ای داشته باشند جای خودش را دارد و می توانند از راه قانونی مطالبات خود را بیان کنند نه اینکه اعتراض منتهی به توهین و آشوب و اغتشاش مخصوصا در ایامی که رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل حضور داشت و اکثریت مردم در مراسم های اربعین حضور داشتند و قلبشان داغدار بود شود.

رئیس دانشگاه قم اضافه کرد: اقداماتی که آشوبگران انجام دادند در راستای استکبار جهانی بود مردم برای چندمین بار نشان دادند که همچنان مدافع جدی و سرسخت انقلابشان هستند و اگر آسیب و‌ خطری بخواهد متوجه انقلاب شود تا پای جان ایستادگی می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: مردم از نیروی انتظامی و از همه آنهایی که حافظ امنیت هستند حمایت می کنند ، نیروی انتظامی هم وظیفه خود را انجام می دهد البته باید بیشتر هشیار باشند و دقت کنند که یک نیرو در اثر خطا کاری انجام ندهد که دشمنان بتواند سوء استفاده کنند.

وی افزود: جمعیت روز گذشته که در راهپیمایی شرکت کردند برای خیلی ها غیر منتظره بود و کسی تصور نمی کرد این حد از جمعیت در این گرمای هوا حضور داشته باشند ، مسیرهای راهپیمایی گنجایش این جمعیت را نداشت و با فشردگی این راهپیمایی انجام شد.

دیرباز خاطر نشان کرد: تصاویری که از راهپیمایی شهرهای مختلف منعکس شد حضور بی نظیر را نشان می داد که امید است این حضور موجب آرامش بیشتر در کشور شود تا دلسوزان در راه خدمت به مردم قدم بر دارند و جایگاه بین المللی خودمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه