اخبار داغ

رئیس انجمن موبدان ایران:

ایجاد اغتشاش از نظر همه ادیان کار نادرستی است/ ما برای پرچم و سرزمین ایران در جبهه ها خون ها داده ایم

ایجاد اغتشاش از نظر همه ادیان کار نادرستی است/ ما برای پرچم و سرزمین ایران در جبهه ها خون ها داده ایم
موبد مهربان پولادی با تأکید بر اینکه ما برای ما پرچم و سرزمین ایران در جبهه ها خون ها داده ایم، گفت: اینکه برخی پرچم کشورمان را آتش می زنند و اغتشاشات و مشکلاتی را ایجاد می کنند، از نظر همه ادیان کار نادرستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موبد مهربان پولادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: جامعه زرتشت با ناهنجاری و ناهماهنگی ها همیشه مخالف بوده است و همه ملت ایران باید با هم یکپارچه باشیم و بحث ادیان مطرح نیست.

رئیس انجمن موبدان ایران اظهار کرد: در کشور ایران خوشبختانه نسبت به گذشته جامعه زرتشت خیلی آزادی دارد و تمامی برنامه ها و جشن های خود را در دوره کنونی به راحتی برگزار می کنند.

وی با تأکید بر اینکه، اینکه برخی بخواهند در جامعه ناهنجاری، اغتشاش و خللی ایجاد کنند را ما اصلا نمی پسندیم و این اقدامات را، کار نادرستی می دانیم، عنوان کرد: قانون مشخص کننده است و مسائل و مشکلات باید بر اساس قانون و عدالت بررسی و حل شود.

موبد پولادی با بیان اینکه به آتش کشیدن پرچم کشورمان و دیگر اتفاقات رخ داده، قابل قبول نیست، تأکید کرد: ما برای این پرچم و سرزمین در جبهه ها خون ها داده ایم و همه ادیان در کنار یکدیگر برای آنکه یک وجب از خاک این کشور از دست نرود و به مردمان و پرچم کشورمان ظلم نشود، ایستادگی کرده ایم.

رئیس انجمن موبدان ایران افزود: توجه به قانون، نظم و یکپارچگی بهترین رویکرد است؛ بنابراین باید قانون و عدالت را رعایت کنیم و بگذاریم قانون همه مشکلات را مرتفع کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه برخی پرچم کشورمان را آتش می زنند و اغتشاشات و مشکلاتی را ایجاد می کنند، از نظر همه ادیان کار نادرستی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه