اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دفاع مقدس پرچم استقلال و خودباوری ملت ایران است

دفاع مقدس پرچم استقلال و خودباوری ملت ایران است
امان الله علیمرادی گفت: دوران دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران، پرچم برافراشته‌ عزت، شرافت، کرامت، استقلال و خودباوری این ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه دفاع مقدس هشت ساله در تاریخ ملت ایران، پرچم برافراشته‌ عزت، شرافت، کرامت، استقلال و خودباوری این ملت است، گفت: خداوند این پرچم برافراشته را ماندگار سازد. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این سرفرازی به امامت امام خمینی(ره) با جهاد ملی، توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی بدست آمد، متجاوزان را ناکام کرد و مایه ذلت حامیان مستکبر آنان از شرق و غرب شد و چشم طمع مستکبران و مزدوران آنان را در خیال تجاوز به این کشور کور کرد. 

وی ابراز کرد: جهاد مقدس امام راحل در رهبری انقلاب و در هدایت دفاع، شاخه ‏ای از شجره‌ طوبای قیام حضرت سیدالشهدا علیه ‏السلام است؛ این نهضت تاریخ‌ساز، الهام‌بخش ملت در حماسه بزرگ دفاع مقدس بوده، و به این ملت اندیشه خردمندانه و انگیزه صادقانه بخشیده است و دفاع ملت ایران دفاعی کربلایی و  نوای "یاحسین" ورد زبان و ذکر قلب رزمندگان بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه رزمندگان این پیروان خالص و مخلص او نیز چون اصحاب سیدالشهدا با جزمی عاقلانه و عزمی عاشقانه جانبازی کردند، عنوان کرد: ملت غیور و مسلمان، هرگز جنگ طلب، متجاوز و آغازکنندهٴ جنگ نیست؛ ولی در برابر بغی، ستم و تجاوز دشمنان دین و سرزمین می‌ایستد و تا آنان را خاک‌نشین نکند، از پای نمی نشیند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی اظهار کرد: دفاع رزمندگان ما برای خدا بود و برای خدا دشمن را از سرزمین خود دفع کردند و آنکه برای خدا بذل جان کند، خونش «ثارالله» است و یاد خون او یاد خداست. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مقام شامخ رزمندگان، پیشکسوتان و غیور‌مردان جبهه حق در برابر باطل و ایثار خانواده‌های محترم ایشان گرامی باد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه