اخبار داغ

گل‌فشان در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

تلاش برای احیای مجتمع‌های تعطیل شده با استفاده از توان خیرین

تلاش برای احیای مجتمع‌های تعطیل شده با استفاده از توان خیرین
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت ۱۴مجتمع دانش آموزی هلال احمر در کشور خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با استفاده از توان خیرین مجتمع‌های تعطیل شده را احیا کنیم.
[

محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به فعالیت ۱۴مجتمع دانش آموزی هلال احمر در کشور اشاره کرد و گفت: مجتمع دانش آموزی در ۵ استان گیلان، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کرمان در حال فعالیت هستند، به طوری که می‌توان گفت این مجتمع بیشتر در مناطق صعب العبور و کم برخوردار دایر است و دانش آموزان در این مجتمع‌ها از امکانات خوابگاهی، ورزشی و کلاس‌های تخصصی امدادگری بهره‌مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بااشاره به اینکه ۵۷۹ دانش آموز در این مجتمع تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: اولین مجتمع دانش‌آموزی سال ۶۹ در شهرستان پاوه افتتاح شد که تعداد مجتمع به ۸۳ رسید اما متاسفانه به دلیل کاهش منابع مالی به ۱۴ مرکز رسید.

,

گل‌فشان به اداره مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش توان اقتصادی و اعتباری هلال احمر و لزوم استفاده از توان خیرین، اداره مجتمع‌ها به صورت هیات امنایی اداره می‌شوند.

,

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استقبال خیرین از توسعه مجتمع‌ها، سبب خواهد شد تا به دنبال گسترش و احیای برخی مراکز تعطیل شده باشیم، گفت: با تقویت این مجتمع‌ها و ایجاد شرایط تحصیل برای نخبگان می‌توانیم شاهد سربلندی جوانانمان باشیم، چرا که امکان رفت‌وآمد روزانه برای برخی از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار یا صعب العبور وجود نداشت و فعالیت این مجتمع‌ها کمک بسزایی در راستای رشد و پیشرفت آنان داشته است.

,

به گفته گلفشان، طی سال‌های گذشته شاهد رتبه‌های برتر کنکور و نخبگانی بودیم که در حال حاضر یکی از مسئولان تاثیر گذار در جامعه هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه