اخبار داغ

بانوی فعال در جنگ تحمیلی:

جهاد زنان در دوران دفاع مقدس، زینب‌گونه بود/ فرهنگ دفاع مقدس؛ خنثی‌کننده فتنه‌ها

جهاد زنان در دوران دفاع مقدس، زینب‌گونه بود/ فرهنگ دفاع مقدس؛ خنثی‌کننده فتنه‌ها
زهرا کلاهی گفت: بانوان در دوران دفاع مقدس برای ایفای نقش با الگوگیری از حضرت زینب(س) با هر ظرفیت و توانی که داشتند، تا پای جان ایستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و آنها در طول تاریخ نقش های بسیار مهمی را ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
در ۸ سال دفاع مقدس نیز اگر همراهی و هم صدایی زنان دوشادوش مردان نبود، انقلاب به پیروزی نمی رسید.
,
 
,
بانوان در پشتیبانی، خدمت رسانی و امیدبخشی به رزمندگان نقش بی بدیلی داشتند.
,
 
,
خبرنگار ما به سراغ زهرا کلاهی از بانوان البرزی رفت که در زمان جنگ تحمیلی در عرصه خدمت رسانی به جبهه فعال بوده است.
,
 
,
کلاهی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: شستن لباس های رزمنده ها، تهیه بسته های غذایی برای رزمنده ها، تهیه لباس گرم از جمله اقداماتی بود که ما در مسجد محل برای نیروهای اعزامی به جبهه انجام می دادیم.
,
 
,
وی ادامه داد: بانوان بسیاری در کنار کار خانه، در مسجد حاضر می شدند و هرکس در حد توان خود به ما کمک می کرد.
,
 
,
این بانوی خدمتگزار افزود: سخت ترین کار ما رساندن خبر شهادت به خانواده ها بود، مادران و همسرانی که چشم انتظار بودند تا عزیزشان برگردد.
,
 
,
کلاهی تصریح کرد: آن روحیه ای که مردم در ۸ سال دفاع مقدس داشتند مثال زدنی بود و هست، بانویی که همسرش را در جبهه حضور داشت و خود به تنهایی ۴ فرزند را بزرگ می کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه باید آموزه ها، سبک زندگی، روحیه جهادی، فرهنگ ایثار و شهادت ۸ سال دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم، گفت: مهم ترین مولفه ای که می تواند کشور را در برابر هجمه های داخلی و خارجی بیمه کند، فرهنگ دفاع مقدس است.
,
 
,
این بانوی رزمنده ادامه داد: آرامش و آسایش امروز ما مرهون خود شهداست و حفظ این نظام وظیفه دینی و انقلابی ماست.
,
 
,
کلاهی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: مردم ما هیچ گاه سوار موج ضد انقلابیون نمی شوند، زیرا بصیرت خود را از خون شهدا گرفته اند، اغتشاشگران نفوذی هستند و قطعا با تدبیر مسئولین کشور شناسایی و به نتیجه اعمال خود می رسند.
,
 
,
وی بیان کرد: دشمن از موج بیداری اسلامی که در دنیا در حال وقوع است، هراس دارد و هر کارشکنی ای می کند که جلوی این حرکت گرفته شود، اما به برکت سایه اهل بیت (ع) حق همیشه پیروز است.
,
 
,
این بانوی خدمتگزار در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان در دوران دفاع مقدس اصرار داشتند که در دفاع مقدس نقش داشته باشند و برای ایفای این نقش با الگوگیری از حضرت زینب (س) خود با هر ظرفیت و توانی که داشتند، سهیم کردند و برای حفظ خاک وطن تا پای جان ایستادند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه