اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی خبرداد؛

آغاز فصل کشت‌وکار گلخانه‌داران شهرستان بهمئی

آغاز فصل کشت‌وکار گلخانه‌داران شهرستان بهمئی
اکبر زکی‌نژاد گفت: پس از یک دوره استراحت چند ماهه تابستانه و آفتاب‌دهی بستر گلخانه‌ها، کشت‌وکار مجدد انواع محصولات کشاورزی در مجتمع غدیر گلخانه شهرستان بهمئی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  اکبر زکی‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص آغاز کشت گلخانه داران شهرستان بهمئی گفت: پس از یک دوره استراحت چند ماهه تابستانه و آفتاب دهی بستر گلخانه‌ها، کشت‌وکار مجدد انواع محصولات کشاورزی در مجتمع غدیر گلخانه شهرستان بهمئی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر جهادکشاورزی با اشاره به اهمیت کشت در فضای گلخانه‌ای در کشاورزی گفت: با توجه به چالش کمبود آب، بمنظور بهره گیری مناسب از آب و خاک، توسعه سطح زیر کشت در فضای فشرده گلخانه‌ای می‌تواند به افزایش تولید در حوزه کشاورزی کمک شایانی نماید.

,

زکی نژاد ادامه داد:درحال حاضر ۲۰گلخانه در مجتمع گلخانه ای غدیر وجود دارد که از این تعداد ۵گلخانه کشت خود را آغاز کرده اند.

,

وی در خصوص نوع کشت و محصول این گلخانه ها گفت: این کشت در بستر خاک صورت می‌ پذیر و درحال حاضر محصول کشت این ۵گلخانه، فلفل دلمه رنگی صادراتی می باشد.

,

زکی نژاد در خصوص برنامه های جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی برای این گلخانه داران گفت:در روزهای آینده جلسه ای تحت عنوان آموزش با حضور کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی برای عزیزان گلخانه دار تدارک خواهیم دید که امیدوارهستیم با این جلسات سطح دانش این عزیزان بالاتر برود.

,

زکی نژاد گفت:در سال گذشته مشکلات فراوانی بر سر راه تولید گلخانه داران مجتمع غدیر شهرستان بهمئی قرار گرفت و متحمل خسارات سنگینی شدند که امیدوار هستیم سال جاری دیگر شاهد این اتفاق تلخ نباشیم.

,

وی در پایان گفت:جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی همچون سالهای گذشته در حد توان از هیچ‌کمکی در جهت کمک و رفع مشکلات گلخانه داران مجتمع غدیر این شهرستان دریغ نخواهد کرد و درکنار این عزیزان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه