اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان خبر داد؛

ورود ۲۰هزار کلاس‌اولی به مدارس چهارمحال‌وبختیاری

ورود ۲۰هزار کلاس‌اولی به مدارس چهارمحال‌وبختیاری
خلفیان با اعلام خبر ساخت دو باب مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه روستای "لبد" بازفت در کمتر از سه ماه گفت: این مدارس تجهیز شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلفیان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  مدارس این استان با همان برنامه همیشگی سال تحصیلی را آغاز کردند.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان تمامی پایه‌ها به‌صورت حضوری در مدارس شرکت کردند تصریح کرد: امسال مشکلی در بحث کرونا وجود نداشت و تمامی مدارس هم از نظر ساختار فیزیکی و هم از نظر مسائل بهداشتی آمادگی پذیرش دانش‌آموزان را داشتند.
 
خلفیان یادآور شد: دانش‌آموزان براساس ثبت‌نامی که داشتند در مدارس حاضر شدند، این درحالی است که روز پنجشنبه 20 هزار دانش‌آموز پایه اولی با جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: امروز زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه میرداماد شهرکرد با حضور مسئولین استانی به‌صورت نمادین زده شد.
 
وی ادامه داد: مراسم نمادین دیگری را با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در منطقه بازفت، روستای لبد داریم.
 
خلفیان بیان داشت: در سفر رئیس جمهور مردم روستای لبد درخواستی داشتند مبنی‌بر اینکه در این منطقه مدرسه متوسطه اول نداریم و دانش‌آموزان باید برای ادامه تحصیل به مناطق دیگر بروند.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در کمتر از سه ماه دو باب مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه در این منطقه ساخته شد گفت: این مدارس تجهیز شده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: این مدارس امروز با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و به‌صورت ارتباط تصویری با کل کشور افتتاح می‌شود و معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم حضور دارند.
 
خلفیان بیان داشت: امسال امکانات خوبی به تجهیزات آموزش و پرورش اضافه شد و در یک اقدام بی‌سابقه 70 میلیارد تومان تجهیزات در مدارس استان توزیع شده است و حدود 44 زمین چمن مصنوعی فوتبال به مجموعه ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده است.
 
وی از افتتاح 10 باب سالن ورزشی، 10 کلاس تربیت‌بدنی و... خاطرنشان کرد: در زمینه فضای آموزشی مشکل خاصی نداریم اما محرومیت استان بیش از این‌ها است و هنوز در چهارمحال و بختیاری مدارس دوشیفته داریم که امید است به‌زودی این مشکلات رفع شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه