اخبار داغ

بدمن یک قصه پرغصه

علی کریمی؛ جادوگری که جادو شد!

علی کریمی؛ جادوگری که جادو شد!
علی کریمی بدمنی است که روزگاری جادوگر بود اما به نظر می رسد حالا خود اسیر جادو شده و علیه مملکت و کشورش جبهه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از مستطیل سبز تا سنگر معاندین راه درازی است اما علی کریمی این مسیر را در کسری از ثانیه پیموده. درست مثل روزهایی که در مستطیل سبز با توپ جادو می کرد و حریفان را می رقصاند، حالا هم پا به توپ شده، با این تفاوت که به سمت دروازه خودی دریبل زده و گل به خودی می زند. علی کریمی حالا فوتبال را به کناری نهاده و این روزها در قامت تئوریسین و رهبر اپوزیسیون کشور ایفای نقش می‌کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کریمی به مانند خیلی از سلبریتی های دیگر صفحه پرفالوئری در شبکه های اجتماعی دارد. متلک گویی های گاه و بیگاه وی در همه حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بعضا با لایک و کامنت‌های شدید مخاطبانش مورد استقبال قرار می‌گیرد. او اما در هنگامه ماجراهای مهسا امینی وسط گود آمده و خود را در قامت یک رهبر و مصلح اجتماعی تصور می کند. یک چه گوآرای مجازی که در کاخ مجللش در دوبی نشسته و از آنجا توئیت های احساسی بی مایه می زند و پست های تفرقه افکنانه منتشر می کند و تصور کرده حالا اپوزیسیون است. اما این عبارت پرطمطراق به او نمی خورد.

,

این ستاره بزرگ خارج نشین با جملات قصار خود در ماجرای اخیر مهسا امینی تلاش می کرده که نقش آفرینی کند. یک نقش آفرینی منفی که او را بدل به بدمن ماجرا کرده. بدمنی که روزگاری جادوگر بود اما به نظر می رسد حالا خود اسیر جادو شده و علیه مملکت و کشورش جبهه گرفته است. او یک روز از خاندان پهلوی دفاع می کند و روز دیگر دستور حمله به پلیس را می دهد.

,

کسانی که کریمی را می شناسند می گویند او برخلاف جادوگری اش در مستطیل سبز، از منظر تحلیل و سواد اجتماعی بسیار سطحی و مبتدی است. علی کریمی پیچیدگی چندانی ندارد. سطح هوش و فراست او را می‌توان از نوشته‌ها و صحبت‌های علنی‌اش تخمین زد. تصاویر «با روحانی تا ۱۴۰۰» او در سال ۱۳۹۶ هم اکنون در دسترس است که خودش مبلغ انتخابات بود اما حالا از سال ۵۷ به بعد دیگران را برای همراهی با نظام به نفهمی متهم می کند. کریمی هم آن روز تحت تاثیر فضای مجازی بود و هم امروز که یک سری جملات را بدون فهم معانی آن کُپی، پِیست می‌کند.

,

عده‌ای از سلبریتی‌ها همصدا با رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار پیام‌هایی کذب، تفرقه آمیز و تشنج‌آفرین در شبکه‌های اجتماعی دست به هیاهو علیه نظام و گشت ارشاد زده و بر آتش آشوب‌های ایجاد شده دمیدند. سردسته این دسته از آشوبگران نان به نرخ روزخور مجازی علی کریمی است. ستاره ای که در قامت یک اپوزیسیون با انتشار پیام‌ها و استوری‌های متعدد در اینستاگرام و توئیتر مردم را تشویق به ادامه اعتراض و اغتشاش کرده و بر التهاب این روزها افزوده و خود را در قامت لیدر جریان اغتشاش و آشوب در ماجرای مرحوم امینی نشان داده.

,

بی بی سی و اینترنشنال ماشین تبلیغی علیه ایران هستند و سلبریتی‌هایی نظیر علی کریمی در حکم تهییج‌گر؛ آنها که بنزین روی آتش می ریزند تا معاندین بر آتش افروخته شده بدمند و موج سواری کنند. بر‌ کریمی امر مشتبه شده که کار تمام است و در قالب پست و استوری در حال انتحار سیاسی هستند. نمی‌دانند که در یک عملیات انتحاری، اولین قربانی خود انتحاری‌زن است.

,

به نظر می‌رسد شبکه فاسدی که علی کریمی را هدایت می کند، به واسطه عدم اقبال افکار عمومی به جریان اصلاحات و ضدانقلاب، کریمی را به عنوان یک ابزار جلو انداخته تا به واسطه وی بتواند مردم را برای حضور در کف خیابان، تحریک کند. از سوی دیگر، کریمی به نوعی تبدیل به سخنگوی جریان فتنه و ضدانقلاب شده و اظهارات خلاف امنیت ملی و مملکت را به صورتی طوطی‌وار، تکرار می‌کند و جریان ضدانقلاب، کریمی را تحت پوشش رسانه ای قرار می‌دهد.

,

آشوب‌های اخیر نقطه عطفی خواهد شد تا مردم با کانون‌های بحران ساز داخلی که سلبریتی‌های بی مایه آشنا شوند. البته خود آنها نیز دیر یا زود خواهند فهمید مهمترین بازنده این کارزار آنها هستند. بازنده ای که خون پایمال شده هموطنان او را روزی شرمنده خواهد کرد؛ آن روز دیر نیست.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه