اخبار داغ

اسلامی در سفر با گروسی:

فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران پایان یابد

فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران پایان یابد
رئیس سازمان انرژی اتمی درسفر با رافائل گروسی مدیرکل آژانس گفت: امیدوارم این گفت‌وگوها تسهیل‌گر باشد تا این نوع برداشت‌ها که ناشی از فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران است،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگویی با اشاره به حضورش در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس گفت: همه کشورها حق دارند در صنعت و فناوری هسته‌ای فعالیت کنند و از تکالیف مصرح اساسنامه آژانس است که دسترسی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را برای همه کشورها تسهیل کند. ما متعهد به ضوابط پادمان جامع و ان پی تی هستیم.

وی با بیان اینکه در سخنرانی خود در این اجلاس مواضع کشور را بیان می‌کنم، اظهار کرد: یکی از مواردی که به آن اشاره خواهم کرد درباره اتهاماتی است که ناروا و پرتکرار، بیست سال است علیه ایران مطرح می‌کنند. آنها ادعاهایی را درباره مکان‌هایی مطرح می‌کنند که ساختگی است و اصلاً ربطی به دولت ندارد و اساساً تأسیسات (هسته‌ای) نیستند و امکاناتی است متعلق به مردم.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: اینها با اطلاعاتی که عناصر سرویس‌های جاسوسی و ضد انقلاب پردازش می‌کنند و هر بار هم با یک ادبیات و شکل متفاوت سعی دارند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مختل کنند و این هدفشان است.

معاون رئیس جمهور گفت: علاوه بر سخنرانی در این اجلاس در حاشیه آن با تعدادی از همتایان خود بر اساس درخواست‌هایی که انجام شده، خواهم داشت.

وی گفت: در این سفر با رافائل گروسی مدیرکل آژانس دیدار می‌کنم. امیدوارم این گفت‌وگوها تسهیل‌گر باشد تا این نوع برداشت‌ها که ناشی از فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران است، هر چه زودتر پایان یابند و بر اساس روابط و مقررات روند امور تنظیم شود و از این مرحله به امید خدا عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه