اخبار داغ

در بیست‌وششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان؛

۳۰تن مرغ بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

۳۰تن مرغ بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
در بیست و ششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال‌وبختیاری، ۳۰ تن مرغ بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای کمک رسانی به محرومین برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی تصریح کرد: بسته های مرغ پس از ارسال به شهرستان‌های استان توسط گروه های جهادی و در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

فولادی ادامه داد: قبل از این رزمایش نیز ۲۵ مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج سازندگی در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان داشت: رژه گروه‌های جهادی در روز ۳۱شهریور، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان، افتتاح طرح های محرومیت‌زدایی، افتتاح مسکن های مددجویی زلزله زدگان کوهرنگ و بهره برداری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی از دیگر برنامه های بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه