اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۶۵۰ هزار دانش آموز کرمانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

۶۵۰ هزار دانش آموز کرمانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند
رضایی گفت: سال تحصیلی جدید با حضور ۶۵۰ هزار دانش آموز و ۴۳ هزار معلم در کرمان فعالیت خود را به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس زنگ مهر و ایثار با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در مدرسه شهید یوسف‌اللهی نواخته شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور ۶۵۰ هزار دانش آموز و ۴۳ هزار معلم فعالیت خود را به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است.

رضایی خطاب به دانش آموزان افزود: مردم ایران از نظر هوش و ذکاوت در دنیا بی نظیر هستند و هر کس از وقت و زمان خود به خوبی استفاده کرد بهترین نتیجه را خواهد گرفت، فردا از آن شما دانش آموزان است که با بهتر درس خواند فرد موثری در جامعه خواهید شد.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان داری کردند و سند افتخار ما ۳۶ هزار لاله پرپری است که در راه این نظام و برای اعتلای این نظام خون خود را ایثار کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان عزیز در مدارسی تحصیل می کنید که مزین به نام شهداست پس وظیفه سنگینی دارید باید همت کرد و برای آینده ای پر تلاش خود را آماده کنی.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه