اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

آشوب‌گران، نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌اند/ دشمنان در پی تلافی شکست‌های خود هستند

آشوب‌گران، نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌اند/ دشمنان در پی تلافی شکست‌های خود هستند
گودرزی با اشاره به اینکه آشوبگران نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌اند، گفت: دشمنان می‌خواهند شکست‌های خود را تلافی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عباس گودرزی ظهر امروز در راهپیمایی مردم بروجرد در محکوم‌کردن آشوبگران به مقدسات، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای عقلانیت بنا شده است و امنیت دختران و زنان برای نظام بسیار با اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سال‌ها پیش در چنین ایامی صدام به همراه ۵۴ کشور به ایران حمله کرد و انقلاب اسلامی ایران را که هیچگونه دفاعی نداشت را مورد حمله قرار دادند، در واقع دشمنان آمده بودند تا بمانند و انقلاب را ساقط کنند.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب با توان بالای نظامی و راهبردی است و دیگر دوران بزن در رو گذشته است.

,

گودرزی عنوان کرد: پیروزی ایران اسلامی معادلات آنان را بر هم زده و هیمنه آنان را شکسته است، از همین رو دشمنان می خواهند شکست های خود را تلافی کنند.

,

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: دشمنان به بهانه مرگ مهسا امینی نظام و انقلاب را هدف قرار داده اند و نظام جمهوری اسلامی با کسانی که اقدام به اغتشاش و آشوب می کند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز توان بازدارندگی ایران اسلامی به قدری بالا رفته است که دشمنان توان مقابله را ندارند و سعی دارند با ایجاد اخلال در نظم و امنیت ضربه بزنند که به هدفشان نخواهند رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه