اخبار داغ

در اعتراض به هنجارشکنی‌ها؛

مردم کرج: سلبریتی‌های نمک‌نشناس با سرمایه ملت بزرگ شدند/ آشوب خیابانی و تخریب اموال عمومی محکوم است

مردم کرج: سلبریتی‌های نمک‌نشناس با سرمایه ملت بزرگ شدند/ آشوب خیابانی و تخریب اموال عمومی محکوم است
این روزها قلب مردم کرج به درد آمده است، از نامهربانی با پلیس، آتش زدن قران، توهین به ائمه، تخریب بیت المال و چادر کشیدن از سر زنان.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، قلبشان به درد آمده است، از نامهربانی با پلیس، آتش زدن قران، توهین به ائمه، تخریب بیت المال و چادر کشیدن از سر زنان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نام مردم کرج در ورق ورق تاریخ این انقلاب به دلاورمردی و مبارزه شهره بوده و راضی نمی شوند کسی این حریم، حرمت و امنیت را بشکند.
,
 
,
یکی از زنان معترض یه ناآرامی ها در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ سلبریتی ها برای خودشان ارزش قائل نشدند، ما هم برای مهسا ناراحتیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه می دهد؛ آن دختر کرد هم ایرانی بود اما راه اعتراض این نیست که آدمهای بی گناه را به بکشیم، راننده آمبولانس چه گناهی دارد؟
,
 
,
این شهروند کرجی اظهار داشت: چرا عده ای آمبولانس ها را آتش زده و به آتش نشان ها صدمه وارد کنند یا اقدام به ضرب و شتم پلیس می کنند.
,
 
,
آقایی که اعتقاد دارد کاش سلبریتی ها نمک نشناس نبودند، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ آنها سرمایه ملت را استفاده کرده و امروز بزرگ شده اند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه می دهد؛ کاش قدر نمک را می دانستند، کاش می دانستند این آسایش و امنیتی که دارند از کجا به دست آمده است.
,
 
,
این شهروند کرجی اظهار داشت: خارج نشینانی که جوانان ما را تحریک می کنند چرا در طول ۴۳ سال انقلاب خودشان پا پیش نگذاشته اند.
,
 
,
یکی از فرهنگیان کرج هم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ متاسفانه هر زمان اعتراضات به حقی انجام می شود عده ای با موج سواری از ان سوءاستفاده می کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: از قتل تا آتش زدن خودروی پلیس، نزاع و آتش زدن اموال عمومی صورت گرفت و بهترین پاسخ را مردم می توانند به آنها بدهند.
,
 
,
, ,
 
,
این شهروند اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته ثابت شده صرفا مردم می توانند به حوادث و ناآرامی ها پایان دهند و از نظام حمایت کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: اعتراض به حق زمانی به مقصود می رسد که از راه قانونی پیگیری شود در غیر این صورت شاهد ناآرامی خواهیم بود.
,
 
,
خانم دیگری که به نیروی انتظامی گل هدیه می دهد در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ما طرفدار نظام و  امنیت آن هستیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی افزود:متاسفانه سلبریتی ها از جیب بیت المال استفاده کرده اند، همه برای ماجرای تلخ مهسا امینی متاثر شدیم اما نباید اعتراض ها از مسیر خارج می شد.
,
 
,
این شهروند اظهار داشت: دلیلی ندارد عده ای به خیابان بریزند و به اموال عمومی آسیب بزنند، رئیس جمهور دستور صریح برای پیگیری داد و نیاز به آشوب نبود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه