اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

حمایت صهیونیست‌ها از آشوبگران نشان می‌دهد که فتنه جهانی است

حمایت صهیونیست‌ها از آشوبگران نشان می‌دهد که فتنه جهانی است
سردار کشکولی با بیان اینکه امروز با دشمن در میدان جهانی می جنگیم، گفت: حمایت صهیونیستها از آشوبگران نشان می دهد که فتنه جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردارکشکولی ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه اظهار داشت: امروز دکترین نظامی و راهبرد ما انسان محور است، اگرچه متکی به تجهیزات هم هستیم و تجهیزات پیشرفته هم نیاز داریم ولی تجهیزات محوری در واقع منسوخ است و انسان محوری مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در تمدن سازی دو پایه وجود دارد که یکی تولید فکر و دیگری تربیت نیروی انسانی، اینکه موشکی به عین الاسد زده شد نشان از اراده ایران بود و این اقدام هیبت آمریکا را شکست.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: زمانی که پشت این تجهیزات افکار و نیروی انسانی متدین و متکی به خدا باشد، می تواند موازنه  را به هم می زند.

,

سردار کشکولی بیان کرد: امروز با دشمن در میدان جهانی می جنگیم چرا که این فتنه، یک فتنه جهانی است و سران کشورهای غربی و صهیونیستها از این اقدامات آشوبگران حمایت کردند.

,

وی بیان کرد: در جنگ هشت ساله پنج قدرت برتر جهان که اعضای شورای امنیت بودند هشت قطعنامه را صادر و جنگ را تحمیل کردند ولی امروز در جنگ جهانی فتنه ها، این کشورها قدرت قبل را ندارند و چین و روسیه از صف جدا شدند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: با حضور ملت و رهبری مقام معظم رهبری و با ایستادگی توانستیم آنها را به عقب برانیم و این بازدارندگی مبتنی بر ایمان، خودباوری و اعتماد به نفس و همراهمی مردم است.

,

سردار کشکولی گفت: تلاش می شود تا با ایستادگی در برابر دشمنان، مظلومان جهان را از زیر بار ظلم رها کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه