اخبار داغ

فرمانده انتظامی گیلان:

بازداشت ۷۳۹ نفر در اغتشاشات اخیر در استان/ دستگیری یک تیم خرابکاری که از جنوب کشور وارد گیلان شد

بازداشت ۷۳۹ نفر در اغتشاشات اخیر در استان/ دستگیری یک تیم خرابکاری که از جنوب کشور وارد گیلان شد
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه یک تیم خرابکاری که از استان‌های جنوبی وارد گیلان شده بود در روز گذشته با هوشیاری و رصد نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و چاشنی‌ها انفجاری، گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در این مدت ۷۳۹ نفر دستگیر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان امروز پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اغتشاشات اخیر در استان گیلان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل و اوباش در سطح کشور و استان گیلان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با حضور مقتدرانه پلیس و همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و دستگاه قضائی استان گیلان در این مدت ۷۳۹ نفر دستگیر شده‌اند، افزود: از این تعداد ۶۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

شمار بالای تعدادی افراد غیربومی در بین بازداشت شدگان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به غیر بومی بسیاری از دستگیر شدگان در سه روز گذشته گفت: در این مدت بسیاری از اموال عمومی و همچنین اموال شخصی از سوی این اراذل و اوباش تخریب شده است.

دستگیری یک تیم خرابکاری که از استان‌های جنوبی وارد گیلان شدند

سردار ملکی به کشف و ضبط انواع سلاح‌های سرد و گرم از دستگیر شدگان اشاره و اضافه کرد: یک تیم خرابکاری که از استان‌های جنوبی وارد گیلان شده بود نیز در روز گذشته با هوشیار و رصد نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و چاشنی‌ها انفجاری از این تیم تصریح کرد: خوشبختانه در دو شب گذشته شاهد هیچ تحرکی از این افراد نبوده‌ایم.

لیدرهای اصلی اغتشاشگران در گیلان شناسایی و دستگیر شده‌اند

سردار ملکی با بیان اینکه اغلب دستگیر شدگان سن بسیار پایینی دارند، تأکید کرد: لیدرهای اصلی خرابکاری روزهای گذشته در استان گیلان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی گیلان ضمن تأکید بر هوشیاری همه شهروندان از مردم به دلیل همکاری‌های خوب چند روز گذشته تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
, شمار بالای تعدادی افراد غیربومی در بین بازداشت شدگان,
,
,
,
, دستگیری یک تیم خرابکاری که از استان‌های جنوبی وارد گیلان شدند,
,
,
,
,
,
, لیدرهای اصلی اغتشاشگران در گیلان شناسایی و دستگیر شده‌اند,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه