اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان:

تمام فتنه‌های عالم زیر سر آمریکاست/ با تکیه بر توان داخلی به موفقیت رسیدیم

تمام فتنه‌های عالم زیر سر آمریکاست/ با تکیه بر توان داخلی به موفقیت رسیدیم
امیر خوشکنار گفت: آمریکا در همه جنایت‌ها و جنگ‌ها دخیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک امیر مرداد خوش کنار ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه اظهار داشت: تمام فتنه های عالم زیر سر آمریکاست و غربیها در بسیاری از جنگها دخیل بودند به طوری که هیچ جنگی نیست که با حضور غرب شکل نگرفته باشد یا اینکه عوامل آنها حضور نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: جنگی که طی هشت سال بر ما تحمیل کردند با تحریک استکبار جهانی بود چرا که می دانستند با پیروزی انقلاب، منافع خود را از دست داده اند و از خشم تسخیر لانه جاسوسی و در شکست هایی که داشتند، این جنگ را تحمیل کردند.

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تصریح کرد: در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب به لطف خدا و با خودباوری برای اقتدار نظام در صحنه های مختلف همه توان را پای کار آوریدم که این با تکیه بر ظرفیت داخلی و اعتماد به نیروی جوان محقق شد.

,

امیر خوشکنار گفت: در عرصه دفاعی و نظامی پیشرفت های شگرف جمهوری اسلامی زبانزد است و امروز به قدرت برتر تبدیل شدیم و نیروهای ما به سطحی از تجهیزات رسیدند که به صورت انبوده این تجهیزات که بسیار پیچیده هستند دست یافتند.

,

وی بیان کرد: با وجود تحریم ها، اما تحریم ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و به فناوری پیچیده دست یافتیم به طوری که تجهیزات امروز نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و در دنیای امروز موشک و پهباد عواملی هستند که موازنه قدرتها را به هم می زنند.

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان بیان کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و دنیا می داند ایران قدرت زیادی در تجهیزات نظامی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه