اخبار داغ

استاندار گیلان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید:

همه امکانات باید در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان استفاده شود

همه امکانات باید در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان استفاده شود
استاندار گیلان با بیان نقش معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی گفت: نه تنها ذهن دانش‌آموزان بلکه فطرت خداجوی آنها را باید پرورش دهیم ضمن اینکه از همه ابزارها و امکانات باید در جهت رشد، شکوفایی و پایداری استعدادهای آنان استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،اسدالله عباسی استاندا گیلان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان شاهد پسرانه امام صادق (ع) در رشت اظهار داشت: رییس‌جمهور ایران اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل در جمع سران  کشورها، در نقش مدعی در برابر کسانی که متهم هستند و نسخه های تجویزی برای ایران اسلامی تجویز می کنند به نحوی از انحاء آنچه را که داشته های ما است را کنار می گذارند و القائات شخصی خود را جایگزین می کنند، مقتدرانه حضور یافت.

وی با اشاره به توانمندی های ایران اسلامی و جوانان این مرز و بوم در بخش های مختلف افزود: کشور ایران از نیروی انسانی توانمند برخوردار است و باید با این ظرفیت برای تعالی کشور گام برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس بیان داشت: امروز به برکت خون شهیدان، ایثارگران و رزمندگان با امنیت و اقتدار سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ را آغاز می کنیم.

عباسی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته شرایط سختی را به لحاظ بیماری کووید ۱۹ داشتیم، افزود: دانش آموزان با تلاش معلمان به صورت غیرحضوری آموزش دیدند، اکنون در سال تحصیلی جدید شرایط برای آموزش حضوری فراهم است.

وی با اشاره به نقش مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان و آموزش چهره به چهره اظهار داشت: لبریز شدن عشق و ایمان و انسانیت در کلاس درس نمایان می شود.

استاندار گیلان بیان داشت: امروز به برکت حضور معلمان و مدیران و همه کسانی که برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید تلاش کرده اند شاهد نجوای دلنشین دانش آموزان هستیم که طی ۲ سال گذشته جای این آینده سازان در واحدهای آموزشی خالی بود.

وی با بیان نقش معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی و تاکید بر تربیت فطرت خداجوی آنان خاطر نشان کرد: نه تنها ذهن دانش‌آموزان بلکه فطرت خداجوی آنها را باید پرورش دهیم ضمن اینکه از همه ابزارها و امکانات باید در جهت رشد، شکوفایی و پایداری استعدادهای آنان استفاده شود.

عباسی با تاکید بر بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی برای رشد و شکوفایی دانش آموزان اظهار داشت: شرایط آموزش و پرورش متفاوت تر از گذشته است و برای آنکه از همه ظرفیت های ملی و استانی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان استفاده شود از هیچ کوششی در این ارتباط دریغ نخواهیم کرد.

وی با قدردانی از معلمان برای آموزش و پرورش دانش آموزان افزود: دولت تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه و حق معلمان به کار گرفته است، در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش که به صورت سند به خوبی اجرا می شود، تمام حلقه ها اعم از دانش آموز، مدرسه، کتاب، معلم، مدیر، جامعه و اولیاء دیده شده‌است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تعامل بین اولیاء و مربیان را مهم دانست و اضافه کرد: از ظرفیت های اولیاء دانش آموزان برای شکوفایی غنچه های نوشکفته در مدارس حتما بهره گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه