اخبار داغ

دیدار رئیس اسبق فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر؛

میرواحدی: کشتی ایران به جایگاه اصلی خود نزدیک شده/ امکانات کمپ تیم های ملی بی نظیر است

میرواحدی: کشتی ایران به جایگاه اصلی خود نزدیک شده/ امکانات کمپ تیم های ملی بی نظیر است
رئیس اسبق فدراسیون کشتی، ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن خوش آمدگویی به این پیشکسوت کشتی گفت: احترام به پیشکسوتان کشتی همواره در دستور کار بوده و از تجربیات و پیشنهادات آن ها استفاده می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه این پیشکسوت کشتی بازدیدی از کمپ تیم های ملی کشتی بعمل آورد.

,

میرواحدی در این بازدید با تشکر از زحمات کشیده شده گفت: من در آلمان زندگی می کنم و از امکانات ورزشی آنجا حتی امکانات فوتبالیست ها نیز اطلاع کامل دارم و با رئیس کمیته المپیک آن جا در ارتباط هستم. تاکنون چنین امکانات گسترده تمرینی را ندیده ام و به نظرم مجموعه کمپ تیم های ملی کشتی در دنیا بی نظیر است.

,

وی تصریح کرد: معتقدم که کشتی در چند سال گذشته کم کم به جایگاه اصلی خود نزدیک شده و امیدوارم که در آینده افتخارآفرینی های بیشتری توسط کشتی گیران انجام گیرد تا کشتی ایران به جایگاه اصلی خود در جهان برسد.
میرواحدی اظهار داشت: به واقع کشتی ورزش اول ایران و پرافتخارترین ورزش کشور در تاریخ مسابقات المپیک، بازی های آسیایی و جهانی محسوب می شود و به نوعی جور دیگر ورزش ها را می کشد.

,
,

وی تصریح کرد: به یاد دارم پیش از انقلاب اسلامی، وقتی کشتی نتیجه نمی گرفت رئیس تربیت بدنی وقت به دلیل نتیجه نگرفتن کشتی برکنار می شد و کشتی تأثیر بسزایی در ورزش و جامعه ایران داشت.

,

میرواحدی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که باید در دستور کار دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان قرار گیرد حمایت ویژه از کشتی است چراکه اگر می خواهند ورزش ایران سال آینده در بازی های آسیایی و 2 سال دیگر در المپیک افتخارآفرین باشد، مدال های کشتی می تواند نقش آفرین باشد.

,

در پایان این دیدار علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی برای این پیشکسوت کشتی آرزوی سلامتی کرد و از وی برای تماشای مسابقات جهانی سال آینده که به احتمال فراوان در مجارستان برگزار می شود، دعوت نمود.

,

میرواحدی همچنین با حمید سوریان نایب رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در اردو حضور دارند دیدار و گفت و گو کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه