اخبار داغ

سردار جلالی:

دود تضعیف جایگاه پلیس به چشم مردم می‌رود

دود تضعیف جایگاه پلیس به چشم مردم می‌رود
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه همه باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که تضعیف پلیس یعنی تضعیف نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و دود تضعیف جایگاه پلیس ابتدا به چشم مردم می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: بخشی از بدنه اجتماعی کشور نسبت به نوع عملکرد و نحوه مواجهه نیروی انتظامی در موضوع مقابله با بدحجابی نظرات و دیدگاه‌هایی دارند که قطعا در یک فضای آرام و به دور از هیاهو می‌توان در خصوص آن اعلام نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع پاسداشت هویت دینی و مقابله با مفاسد اخلاقی به ویژه در بعد اجتماعی راهبرد و سیاست اصلی نظام است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی قصور و کوتاهی‌ها در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی که بعضا عامدانه هم بوده سبب شده است نیروی انتظامی سهم حداکثری در موضوع مقابله با بدحجابی داشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه حوادث اخیر را می‌توان در سه بعد اعتراض اجتماعی، غائله امنیتی و حملات علیه زیرساخت‌ها تفکیک کرد، گفت: چه طور می‌توان باور کرد کسی که چادر از سر یک زن مسلمان ایرانی می‌کشد، جزو مدافعین و طرفداران حقوق زنان باشد.

وی ادامه داد: حجم و گستره خشونتی که از سوی اغتشاش گران طی روزهای گذشته علنی شده است کامل نشان میدهد که خط نفاق و تجزیه‌طلب‌ها صرفا حوادث اخیر را تبدیل به یک بهانه برای تخریب و تضعیف نظام کرده‌اند.

جلالی با اشاره به اینکه در ایام گذشته موضوع عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگ‌های به عنوان یک دستاورد ویژه در شرایط تحریم به حساب می‌آمد، ادامه داد: دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها و منافقین به هر نحوی در تلاش هستند تا هیچگونه پیام مثبت و امیدبخشی در فضای داخلی کشور منتشر نشود. چرا که خط تحریم و تهدید هر دو در حال شکستن است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که تضعیف پلیس یعنی تضعیف نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و دود تضعیف جایگاه پلیس ابتدا به چشم مردم می‌رود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تقدیر از خدمات و زحمات فراجا در ایجاد نظم و توسعه امنیت عمومی در کشور گفت: یاد همه شهدای عزیز مدافع امنیت کشور به ویژه شهدا و جانبازان فرماندهی انتظامی که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ نظم و آرامش و امنیت اجتماعی کشور گذاشته اند گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن خارجی و شبکه ضد انقلاب تخریب گر برای سوء استفاده از فضای پدید آمده و پیش بردن اهداف قبلی خود، گفت: همانطور که پیشتر اعلام کرده ایم دشمن یک جنگ سایبری زیرساختی علیه ما آغاز کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف این جنگ تضعیف و تخریب زیرساخت‌هایی است که به مردم بیشترین خدمات را می‌دهند، ادامه داد: طنز تلخ روزگار اینجاست که دشمن با شعار حمایت از ملت ایران! حملات سایبری را به زیرساخت‌هایی انجام می‌دهد که کارکرد آن‌ها خدمات رسانی به مردم است.

جلالی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از حملات دشمن علیه زیرساخت‌ها در روزهای گذشته در لایه‌های مختلف دفع شده است، گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران حق پاسخگویی در برابر این حملات را در ابعاد حقوقی، سیاسی و دفاعی برای خود محفوظ می‌دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه