اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

اغتشاشات کف خیابان جنگ شناختی و ادراکی دشمن است

اغتشاشات کف خیابان جنگ شناختی و ادراکی دشمن است
حسین امیدیان گفت: تمام اتفاقات و وقایع روزهای گذشته پیرو درگذشت مهسا امینی، جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیدیان، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تمام اتفاقات و وقایع روزهای گذشته پیرو درگذشت مهسا امینی، جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: متاسفانه آن زمانی که ما باید روایت می کردیم، صحنه را خالی کردیم، وقتی درگیرهای کف خیابان شروع شد، تازه ما روایت را آغاز کردیم.
,
 
,
امیدیان افزود: عملکرد جنگ های شناختی در کشور نشان می دهد که ما در مرحله تبیین کوتاهی کردیم و اکنون به جهاد تبیین رسیدیم که این نوع جهاد، کاری سخت و طولانی مدت است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اگر در تمامی اتفاقات و فتنه های تاریخ ریز شوید، متوجه جنگ شناختی و ادراکی دشمن می شوید و جهاد تبیین یعنی جهاد در برابر جنگ شناختی که سالها مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشته و دارند.
,
 
,
وی گفت: برای مقابله با این جنگ شناختی باید شناخت خود را از وقایع تاریخی و حربه های دشمن ارتقاء داده و با مردم شفاف صحبت کنیم، زیرا اگر ما روایت گر واقعیت ها نباشیم، دشمن یک روز با حجاب و روز دیگر با دیه و ارث بانوان، درگیری ایجاد می کند.
,
 
,
امیدیان ادامه داد: دوستان دغدغه مند بنشینند و روایت هایی درست از منافقین، کومله ها، اهمیت ولایت فقیه در حکومت اسلامی و مولفه های حکومت امیرالمومنین (ع) را درست کرده و به صورت گسترده منتشر کنند.
,
 
,
این کارشناس افزود: اشکال عمده ما ضعف در موضوع مبانی است، مبانی اسلام ناب و انقلابی ما به شدت متزلزل شده و دچار افراط، تفریط و فهم شخصیتی شده ایم.
,
 
,
وی بیان کرد: ما در احکام الهی حق تصمیم گیری نداریم، حجاب در کشور ما یک حکم الهی بوده و رعایت آن واجب است و برای اهمیت دادن به ارزش و جایگاه زن می باشد.
,
 
,
امیدیان تاکید کرد: ۲۸۰ دستگاه در کشور متولی حجاب هستند که از این تعداد ۲ دستگاه تنها وظیفه مقابله با بی حجابی را بر عهده دارند، متاسفانه چون ما این موضوع مهم را روایت نکردیم دشمن مجریان قانون ما را زیر سوال برده و در صدد اجباری جلوه دادن حجاب در کشور است.
,
 
,
این کارشناس با اشاره به اینکه استکبار ۲۶۲ میلیون دلار به مسیح علی نژاد برای پروژه تیرماه می دهد، بیان کرد: اگر همه دستگاه ها برای ترویج حجاب خوب کار کنند باز هم بی حجاب داریم زیرا دشمن شبانه روز برای بی حجابی زن مسلمان ایرانی تلاش می کند.
,
 
,
وی ادامه داد: این اتفاقات و اغتشاشات کف خیابان به لطف مسئولین، نیروهای نظامی، انتظامی، ناجا، سپاه و بسیج جمع می شود اما باید جهاد تبیین به خوبی محقق شود تا جامعه در مقابل فتنه های بعدی دشمن واکسینه شود.
,
 
,
امیدیان افزود: ما قرار است که حلقه واسط بین امام و امت باشیم و اگر خوب امام و ولی زمان خود را نشناسیم و تابع محض او نباشیم، این حلقه ضعیف می شود، بنابراین شناخت و تابع محض امام بودن یک راهکار برای مقابله با جنگ شناختی دشمن است.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه شناخت مان در گفتمان امام کمی ضعیف است، گفت: این ضعف از طرف ما وجود دارد و باید برطرف شود و امام زمان خود را به خوبی بشناسیم و از نائب امام پیروی کنیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: باید خدمات ویژه ناجا به درستی روایت شده و به گوش مردم برسد تا ملت در جریان جانفشانی های این خدمتگزاران باشند.
,
 
,
امیدیان گفت: باید هر چیزی که شناخت نسل جوان را نسبت به انقلاب بیشتر می کند برای این نسل روایت کنیم و تا زمانی که جهاد تبیین به درستی در جامعه نهادینه نشود، با روایت هایی از سمت دشمن روبرو خواهیم شد.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: تا زمانی که مطیع محض ولی فقیه نباشیم و آن را وظیفه دینی خود ندانیم، درگیر حربه های دشمن هستیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم با حجاب و نظام هیچ مشکلی نداشته و ندارند و عاشق کشورشان هستند، دشمن از این مهم هراس دارد و کارشکنی می کند تا مانع رشد و تعالی آن شود، اما به برکت خون شهدا و تدبیر رهبری پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآمده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه