اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی:

تاسی از پیامبر(ص)، زندگی را شرافتمندانه و مرگ را سعادتمندانه می‌کند

تاسی از پیامبر(ص)، زندگی را شرافتمندانه و مرگ را سعادتمندانه می‌کند
حجت‌الاسلام پیریایی گفت: هر کسی روش زندگی پیامبر(ص) را دنبال کند شرافتمندانه زندگی کرده و سعادتمندانه از دنیا رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد پیریایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: همه عالم مفتخر به وجود برترین انسان و عصاره همه مخلوقات حضرت محمد(ص) است و ما مسلمانان مفتخریم که از پیروان آئینی هستیم که خدا پیامبرش را برای هدایت بشریت به سوی کمال و سعادت بی نهایت رهبری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: عشق به هدایت مردم در وجود پیامبر(ص) چنان موج می زد که به سختی ها و غم شدید مبتلا می شد، در ایام سوگواری پیامبری هستیم که غصه امتش را در عدم تمکین به احکام الهی، او را آزرده می کند، پیامبر نور و رحمت آنچنان است که هر کسی روش زندگی او را دنبال کند شرافتمندانه زندگی کرده و سعادتمندانه از دنیا رفته است.

,

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: پیامبر(ص) موجب بخشش و شفاعت است، ما پیرو آئین حیات بخش اسلام هستیم و حیات فکری انسان های نیک اندیش را به تعالی می رساند.

,

وی با اشاره به شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: امام حسن مجتبی(ع) پاسدار شجاع و غریب مظلوم اسلام است که این امام بزرگ نوه پیامبر(ص) و فرزند امیرالمؤمنین(ع) است و جز پنج تن آل عبا می باشد که در شان آنها آیه تطهیر نازل شده است و این دلیل بزرگ معصومیت اهل بیت(ع) است.

,

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) امامی است که جبرئیل از طرف خدا نامش را آورده و عالم وجود تاکنون نیکوتر از او در علم، تقوا، شجاعت و صبر به خود ندیده است و دشمنان را در هم کوبیده و حقانیت مکتب اسلام ناب را با استواری به منصه ظهور رساند.

,

حجت‌الاسلام پیریایی افزود: امام حسن(ع) ترفندهای دشمنان را با صبر خنثی کرده و آینده اسلام را از گزند تحریف و تخریب حفظ کرده است، ایشان چندین بار زندگی خود را با فقرا تقسیم کرد و برای اینکه در عالم اسلام اختلافی رخ ندهد بدنش تیرباران شد و راضی به مقابله نبود و در منزل خود هم امنیت نداشت و با جگری پاره پاره از زهر کینه در ادای تکلیف فداکاری کرد و به شهادت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه