اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جهاد تبیین امام حسن(ع) موجب اثرگذاری قیام عاشورا شد

جهاد تبیین امام حسن(ع) موجب اثرگذاری قیام عاشورا شد
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: ملت ایران همواره هوشیار و بیدار و پشت سر مقام معظم رهبری بصیرانه و هوشمندانه به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند و توطئه های منافقین کوردل ذره ای نمی تواند ملت را از حرکت خود متوقف سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم و هیئت های مذهبی اراک در محکومیت به اقدامات اغتشاشگران با اشاره به مناسبت های آخر ماه صفر و با تسلیت ایام گفت: وجود پیامبر اعظم(ص)بزرگترین نعمت الهی برای بشریت و رحمت عالمین است و سیره و زندگی پیامبر عظیم الشان اسلام راهگشای زندگی بشریت است و ترویج مکتب پیامبر(ص)عامل سعادت جوامع اسلامی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امام حسن(ع) الگوی اخلاق و تدبیر اسلامی هستند و تدبیر ایشان موجب اعتلای اسلام شد و جهاد تبیین امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر اینکه قیام عاشورا را تا امروز زنده نگه داشته موجب تأثیرگذاری حماسه عاشورا شد و لذا سیره امام حسن(ع) درس های زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت عاشورایی ایران و خصوصا مردم استان مرکزی در طی دو ماه محرم و صفر در عزاداری ها و مناسبت ها به خوبی حاضر شدند و بار دیگر فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی خود را نشان دادند.

,

وی ادامه داد: کاروان بزرگ اخلاص، معنویت، اخلاق، اقتدار و بصیرت به برکت مردمی با فرهنگ دینی و انقلابی خوش درخشید و عزاداری های مردم برکات فراوانی برای اسلام و جامعه خواهد داشت.

,

امام جمعه اراک با اظهار تأسف از اقدامات فتنه گران و اغتشاشگران در بی احترامی به مسجد، قرآن و ارزش های اسلامی و حمله به بسیجیان و تخریب اموال عمومی و آتش کشیدن بیت المال گفت: عده ای مزدوران در این ایام با رفتارهای هنجارشکنانه آب به آسیاب دشمنان ریختند.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم تشکیل شده و با مردم به اقتدار رسیده و امروز با حضور مردم با قوت به حرکت خود ادامه خواهد داد، افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حضور فعالانه و هوشیارانه دارند و اجازه نخواهند داد امنیت جامعه دچار خدشه شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مردم استان مرکزی با هوشیاری و بصیرت در حادثه اخیر فتنه های دشمنان را در نطفه خفه کردند و آبروی استان امامین انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز و روز جمعه با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه آفریدند.

,

وی تأکید کرد: تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات و زیر سوال بردن امنیت عمومی جامعه خیانت به نظام اسلامی است و مردم اجازه اینگونه رفتارهای ساختارشکنانه را نخواهند داد.

,

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حمله به بانوان چادری و بسیجیان جان بر کف مصداق بارز وحشی گری و حقه بازی به نام آزادی است و مردم با این رفتارها صد درصد مخالف هستند.

,

وی ادامه داد: نقش منافقین و استکبار جهانی در آشوب ها و اغتشاشات اخیر برای فریب جوانان ایرانی به وضوح مشخص است و متأسفانه در کشور عده ای که فریب خورده دشمنان هستند برای پناهنده شدن در کشورهای غربی تمام قد از جنایت های منافقین حمایت می کنند و این غیرقابل قبول است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: ملت ایران همواره هوشیار و بیدار و پشت سر مقام معظم رهبری بصیرانه و هوشمندانه به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند و توطئه های منافقین کوردل ذره ای نمی تواند ملت را از حرکت خود متوقف سازد.

,

وی خاطر نشان کرد: تضعیف نیروهای مسلح و حمله به تأمین کنندگان امنیت و آسایش عمومی در جامعه خلاف مصالح کشور و خیانت به آرمان های امام و شهدا است و همه باید نسبت به اهداف شوم و شیطانی دشمنان هوشیار باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه