اخبار داغ

کسب ۷ مدال در کوجالی ۲۰۲۲

لیگ جهانی کاراته وان سری آ| پایان کار کاراته‌کاهای ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز

لیگ جهانی کاراته وان سری آ| پایان کار کاراته‌کاهای ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز
کاراته کاهای ایران با کسب ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در لیگ‌ جهانی کاراته وان کوجالی ۲۰۲۲ به کار خود پایان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ  ۲۰۲۲، طی روزهای ۲۳ الی ۲۵ سپتامبر (۱ الی ۳ مهر) به میزبانی کوجالی ترکیه با حضور ۱۰۹۰ ورزشکار از ۷۴ کشور برگزار شد و نمایندگان کاراته ایران موفق به کسب ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امروز و در روز پایانی این رقابت ها مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- و محمود نعمتی در وزن ۸۴+ موفق به کسب مدال طلا، علی مسکینی در وزن ۶۰- و کاتا تیمی بانوان با ترکیب سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی موفق به کسب مدال نقره و مهسا افسانه در کاتا انفرادی، محمدرضا گیلان پور در وزن ۸۴-  و مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- صاحب مدال برنز شدند.
,
 
,
محمود نعمتی در وزن ۸۴+ با ۶ برد قاطعانه راهی فینال شد و در فینال با نتیجه ۱ بر صفر نماینده میزبان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. 
,
 
,
مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- با ۶ برد مقتدرانه راهی فینال شد و در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر صفر نماینده ترکیه را شکست داد و دومین مدال طلای ایران را کسب کرد.
,
 
,
علی مسکینی در وزن ۶۰- با ۶ برد و صعود به فینال مسابقات، در دیدار نهایی با نتیجه صفر بر صفر و با رای داوران بازی را به نماینده میزبان واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
,
 
,
کاتا تیمی بانوان با ترکیب سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی پس از صعود به فینال در دیدار نهایی با کسب امتیاز ۲۴.۰۶ نتیجه را به تیم مصر با امتیاز ۲۴.۵۴ واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد.
,
 
,
مهسا افسانه در کاتا انفرادی نیز امروز در دیدار رده بندی با کسب امتیاز ۲۴.۷۴ در مقابل حدیثه جمال که ۲۴.۴۶ امتیاز بدست اورده بود پیروز شد و صاحب مدال برنز گردید.
,
 
,
مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- با ۴ برد و یک شکست به دیدار رده بندی راه یافت و در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.
,
 
,
محمدرضا گیلان پور در وزن ۸۴- با ۴ برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال به جدول رپه شارژ رفت و با ۲ برد مقابل نمایندگان صربستان و فنلاند صاحب مدال برنز شد.
,
 
,
نمایندگان کاراته کشورمان فردا ساعت ۱۴ وارد تهران خواهند شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه