اخبار داغ

مطالبه مردم اردبیل از مسئولان قضایی؛

لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران و هتاکان به اسلام و قرآن/ زینب‌گونه از حجاب دفاع می‌کنیم+فیلم

لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران و هتاکان به اسلام و قرآن/ زینب‌گونه از حجاب دفاع می‌کنیم+فیلم
جمعی از مردم و مسئولان شهرستان اردبیل در حاشیه اجتماع امت رسول الله ضمن اعلام حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آسایش، خواستار برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاش و آشوب و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، جمعی از مردم مردم و مسئولان شهرستان اردبیل در حاشیه اجتماع امت رسول الله ضمن اعلام حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آسایش، خواستار برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاش و آشوب و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

یکی از شرکت کنندگان در این اجتماع با بیان اینکه تا اخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه هستم، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت کشور نقش مهمی دارند و ما قدر دان تلاش های مخلصانه فرزندان این آب و خاک هستیم.

,

یک دهه نودی هم گفت: من با حجابم چشم دشمنان را کور می‌کنم.

,

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس نیز گفت: مردم نظام و رهبری را دوست دارند و این مهم را با حضور حماسی خود در میدان و عرصه های انقلاب بارها به اثبات رساندند.

,

کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان ما به لزوم بصیرت افزایی در مدارس پرداخت و گفت: بصیرت افزایی و روشنگری جزو برنامه های تعلیم و تربیت است و در این راستا معلمان نقش به سزایی در تنویر افکار دانش اموزان دارند و مار نیز سعی خواهیم کرد در همین روزهای آغازین سالتحصیلی ذهن دانش آموزان را در مورد وقایع اخیر روش کنیم تا معدود نوجوانانی که تحت تحت تاثیر شبکه های اجتماعی و برخی سلبریتی های اجاره‌ای قرار داشتند و به انحراف کشیده شدند از خواب غفلت و رویای ترسیم شده غربگرایان خارج شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه