اخبار داغ

رئیس پلیس فتا چهارمحال‌وبختیاری:

مردم در خرید اینترنتی با موتورهای جست‌وجوگر به دنبال فروشندگان نباشند/ نماد اعتماد الکترونیک، مجوز خرید از سایت‌ها

مردم در خرید اینترنتی با موتورهای جست‌وجوگر به دنبال فروشندگان نباشند/ نماد اعتماد الکترونیک، مجوز خرید از سایت‌ها
سرهنگ عسگری گفت: مردم مراقب باشند برای خرید اینترنتی به هیچ‌عنوان از طریق موتورهای جست‌وجوگر به دنبال فروشندگان نباشند و سایت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را شناسایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: خانواده‌ها این روزها اغلب به دنبال خرید لوازم هستند.
 
وی با اشاره به تشکیل پرونده‌هایی درخصوص خرید‌های ناامن در سایر استان‌ها یادآور شد: تبلیغات اغواکننده درخصوص قیمت ممکن است شهروندان را ترغیب و تشویق به خرید کند.
 
عسگری بیان داشت: مردم مراقب باشند برای خرید اینترنتی به هیچ‌عنوان از طریق موتورهای جست‌وجوگر به دنبال فروشندگان نباشند و سایت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را شناسایی کنند و در مرحله بعد آدرس آن سایت را در موتور جست‌وجوگر پیدا کنند.
 
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر ما در فضای مجازی در موتورهای جست‌وجوگر دنبال فروشندگان باشیم مانند آن است که در بازار روز که هر کسی کالا عرضه می‌کنند و ممکن است کالاهایش سرقتی هم باشند دنبال کالا باشیم در این صورت ممکن است، کلاهبرداران هم به ما کالا عرضه کنند و یا کالای نامرغوب در اختیارمان قرار دهند.
 
وی یادآور شد: لازم است افراد قبل از خرید فروشگاه معتبر و مطمئن را در فضای مجازی شناسایی کنند و دقت شود که فروشگاهی که برای خرید انتخاب شده است دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد، تا اگر مشکلی برایش به‌وجود آید بتوانیم پیگیری کنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه