اخبار داغ

داور بین‌المللی مسابقات کشتی:

پرچم ایران نماد اتحاد، همبستگی و یکپارچگی است/ هراس دشمنان از اقتدار انقلاب اسلامی

پرچم ایران نماد اتحاد، همبستگی و یکپارچگی است/ هراس دشمنان از اقتدار انقلاب اسلامی
سلاح‌ورزی با بیان این که پرچم ایران نماد اتحاد و یکپارچگی است، گفت: اهتزار پرچم ایران در مسابقات، اقتدار را به دنیا نشان می‌دهد و هراس دشمنان را به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهمینه سلاح ورزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: پرچم ایران نماد اتحاد، همبستگی و یکپارچگی است و همه ما زیر همین پرچم مقدس به موفقیت و سربلندی رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برای حفظ پرچم و ارزش‌ها جان خود را تقدیم کردند و ملت ایران هیچگاه اجازه نمی دهد گروهی دست نشانده به این پرچم توهین کنند.

,

داور بین المللی مسابقات کشتی عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف مانند مسابقات ورزشی برای اهتزاز پرچم ایران، بسیار تلاش می کنند و بالا بردن این پرچم نشان دهنده اقتدار ملت ایران است و در سایه همین پرچم می توانیم بر سکوی سربلندی بایستیم.

,

وی تصریح کرد: دشمنان از ملت و پرچم ایران هراس دارند و هر بار که این پرچم در مسابقات جهانی بالا می رود در واقع مشتی بر دهان دشمنان است.

,

شلاح ورزی آشوبگران این روزها را پوچ برشمرد و بیان کرد: این گروه دست نشانده هایی هستند که در نهایت رسوایی نصیبشان می شود چرا که حجاب یکی از مهمترین ارزش‌های مسلمانان است و دشمنان امروز حجاب را بهانه قرار داده اند ولی ملت ایران برای همین ارزشها محکم تا پای جان ایستاده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه