اخبار داغ

از محل عواید موقوفات صورت می‌گیرد؛

توزیع ۱۱۱۶ بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان استان مرکزی در رزمایش مهر تحصیل

توزیع ۱۱۱۶ بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان استان مرکزی در رزمایش مهر تحصیل
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در قالب رزمایش مهر تحصیلی ۱۴۰۱، یک هزار و ۱۱۶ بسته نوشت‌افزار ایرانی را از محل عواید موقوفات برای توزیع بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند استان مرکزی تدارک دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام واحدی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: رزمایش مهر تحصیلی باهدف توزیع نوشت‌افزار و لوازم موردنیاز دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برای شروع سال تحصیلی، یکی از برنامه‌های اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان مرکزی است که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

واحدی اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ هم اداره کل اوقاف استان مرکزی با همراهی مراکز افق و از محل عواید موقوفات مرتبط، 1116 بسته نوشت‌افزار ایرانی را بااعتباری بالغ‌بر  330 میلیون تومان (هر بسته به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان) برای توزیع بین خانواده‌هایی که قبل از این شناسایی‌شده‌اند تدارک دیده است.

,

وی ادامه داد: ۶۹۰بسته از این نوشت‌افزارها برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و ۴۲۶ بسته هم برای دوره متوسطه آماده‌سازی شده است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه